Great news for me!

in #ua4 years ago
EnUa
Hello everybody! I have great news from the morning. It looks like I can still clear my good name from plagiarism allegations. Today I received a comment from @logic under my Hive post stating that I have a chance to be removed from blacklist when I publish at least one original content post within 28 days. I have already explained in detail in this post why it happened that my posts with always original photos were accused of plagiarism. Now I just want to try to publish good content with all the copyright here on Steemit. I hope that in less than a month, this shameful red question mark near my name will disappear. The same spring came, and to illustrate my spring mood I am adding these spring photos!Всім привіт! У мене чудові новини з самого ранку. Схоже, що я все ще можу очистити своє добре ім’я від звинувачень у плагіаті. Сьогодні я отримав коментар від @logic під моїм постом у Hive, де сказано що я маю шанс бути виключеним із чорного списку, коли я впродовж 28 днів публікуватиму щонайменше один пост із оригінальним контентом. Я вже детально пояснив у цьому пості чому так сталося, що мої пости із завжди оригінальними фотографіями були звинувачені у плагіаті. Тепер я просто хочу спробувати публікувати хороший контент із дотриманням усіх авторських прав тут на Steemit. Я сподіваюся, що вже менше ніж через місяць цей ганебний червоний знак питання біля мого імені зникне. То ж весна прийшла і для ілюстрації свого весняного настрою я додаю ці весняні фото!

жовті рослинки 1.jpg

жовті рослинки 2.jpg

жовті рослинки 3.jpg

Sort:  

Странно, почему они мне такого не предложили! А я знаю - у них личная неприязнь ко мне из-за того, что я с ними закусился!

Может и поэтому, а может потому, что я уже два месяца ничего не постил на стимит, потому послал их нах..., когда мои посты начали даунвотить. Удивительно другое, на стимит меня уже не блеклистят, а на хайв - да. Логично было бы наоборот, но хотя бы уже не минусируют

На стимите от меня тоже отступились, хотя изредка комментят старые посты полугодовалой давности на кой то хрен. Их же никто не читает, поэтому пофиг. А вот за хайв обидно...

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60938.63
ETH 2918.31
USDT 1.00
SBD 3.67