Конкурс фотопародій імені Селест Батьківни Барбер! ||| [ENG] Contest of photo parodies inspired by Celeste Barber!

in #ukraine2 years ago

Так шо? - Сьогодні неділя і сьогодні я дуже вчасно згадав що збирався зробити фото для конкурсу фотопародій

Дуже вчасно згадав, як раз передивлялся речі щоб віддати в церкву, викинути, на тряпки та таке інше

А для реквізиту ж звісно треба речі! А тут прямо скарб реквізиту!

Тепер конкурс в середені конкурсу, дуже швидкий - вгадай кого я пародіював? Давай, в тебе вийде, максімум з другої спроби вгадаєш 💪😎

Є на початок така підказка, окрім речей мені знадобилось ще ось це:


Це кам’яний уголь

IMAGE 2022-10-30 19:23:44.jpg


Достатньо валідна підказка, якщо уважно подивитись на фото героїв;)

Щщщщще трошечкі і я кажу відповідь ....

Кажи вже свій перший варіант, бо далі будуть ще підказки і твоя друга спроба якщо не вийшло с першої!

Отакий в мене конкурс де кожен вийде переможцем, бо головне в цьому мікроКонкурсі - це насалода участі і смак перемоги!
І головний приз цього переможцю - це - Сама участь!
*Звучать фанфари - Тадададам !!!
Ітак, перевіряємо відповіді:

- Якщо загадав Килима - В тебе друга спроба прямо зараз;

- Якщо загадав Тарабарову - Тадададам - Ти переміг !

Ось


IMAGE 2022-10-30 19:39:37.jpg


Обрав Тарабарову тому що вона мені одразу сподабалась. Але потім поняв що це не крітерій для вибору пародії, але відступати коли майже порізам на вірмішель футболку для паріка - відступати вже було піздно.

Футболка всерівно б пішла на тряпки, а ось різати ту лапшу було трохи незвично та зайняло трохи часу, але під лекцію було навіть корисно!

Далі перелік що мені знадобилос для фотоконкурсу взагалі:

  • Футболка на парик ( та що вище);
  • Куртка жіноча з хутровим капюшоном;
  • Вугілля ( не обов’язково);
  • Добрий настрій (обов’зково);

Найскладніше було зробити правільний дубль бо то оказалось складно на селфі камеру ще ї парадіювати міміку, коли - реквізит той в очі лізе, куртка спадає, рука тремтить ....

Уявлял себе чомусь Боріс Барскій з Маски Шоу

Може із-за глаз, котрі намазав тим самим вуглем, але там за «париком» не того й дуже видно 😆😆
Та із-за того що мені, чоловіку, треба зробити жиноче, томно-романтичне обличе 😄😅

Не знаю чому така ассоціація, з Боріс Барскій, зараз глянув в гуглі - візуально взагалі нічого схожего немає))

Мабуть із-за його тендітного персонажа, чутливого персонажа, я так це на собі спробував, перейняв, надихався💪

А ще, ой вздихаю, мене надихав Паша Технік, рєпер фрік, але він дуже круто відпрацював моделью в шоу типу - Технік в пошуках легких грошей.

Я на собі відчувши скажу шо то не легко!
І вистрибнув з реквізіту дуже швидко, бо геть заморився, то без шуток, то серьозно!!

Хоч сама фотозйомка була трохи не легка, чуть не піймав судорогу щелепи, взаглі цікавий спосіб провести весело час (передягнутись в жінку 😅😅 )

Передаю естафету - дочитавшему до сіх пір, і поздоровляю з цією доброю можливістю ухуху незважаєчи ненащо

Всім вже прийнявшим участь, а це @ antorv та @andrea.boji - передаю привіт!
Їх пародиї дивіться в їх блогах;)

Про сам конкурс та його умови ось:
https://steemit.com/hive-145157/@ukraine-steem/ukr-konkurs-fotoparodii-imeni-selest-batkivni-barber-or-or-or-eng-contest-of-photo-parodies-inspired-by-celeste-barber

З вами був @Vict0r
Побачимось ;)

Sort:  

Дублі😎😅🤡

IMAGE 2022-10-30 20:30:29.jpg

😄😄 у мене теж 40+ дублів було))

Скажи як воно не легко)))

Дуже нелегко)))

Congratulations, your post has been upvoted by @scilwa, which is a curating account for @R2cornell's Discord Community. We can also be found on our hive community & peakd as well as on my Discord Server

Manually curated by @abiga554
r2cornell_curation_banner.png

Felicitaciones, su publication ha sido votado por @scilwa. También puedo ser encontrado en nuestra comunidad de colmena y Peakd así como en mi servidor de discordia

Thanks 🙏

Ахахаха круть)))
Я спочатку теж думав Тарабарову спародіювати, але ідея з париком затягнулася 😅

Таак, це самий складний атрібут ))

ахахаха))
клас, але ж Віктор, чого не в нашу спільноту розмістив пост?!
ану напиши в спільноту, а тут бігом зітри)

Йок, апять.
А як виправити?

Заново

Агінь, зроблю ще один пост))

*Ржу уявляя як запарюсь і знову не туди запощу😂😂

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61046.72
ETH 2926.11
USDT 1.00
SBD 3.69