Щоденник 6.02. 2023 - Школа блокчейн. Не приходять смс при реестрації 🤨

in #ukrainelast year

Привіт. Як ви знаєте, зробив проект Школа «Блокчейн на практиці». Буду розвивати, приєднуйтесь при бажанні)

А справа в тому, що сьогодні вкотре мені кажуть що не приходить смс при реестрації. А це не діло! Як так. Я у фейсбук вже декілька дописів робив, в тг взагалі зарееструвався у спільноті Крафторіум, подав там проект про школу і там теж пишуть що смс не приходить(((

Давайте розбиратись, що відбуваєється? Чому до наших операторів не доходять смс? Пишуть що пробували декілька операторів і Київстар і Лайф і Водафон. І не приходить((


Знімок екрана 2023-02-06 о 22.05.43.png


В Крафторіум там вже 82 коментаря в обговоренні під проектом і навіть запропонували 0.01 BTC на коммунікацію. Спілкуємось як зробити колабу


Знімок екрана 2023-02-06 о 22.19.14.png


Ось таки справи, Школа все рухається, все ок, тільки смс не приходять)

Хто знає в чому справа, як виправити це?
Взагалі хтось останнім часом з України рееструвався на платформі?

Сьогодні короткий допис але дуже важливий, треба виришити питання з реестрацією, пропонуйте що робити?

Sort:  

Ага, поняла. Та хто його знає, що за проблеми з цим кодом, то треба тільки у команди кураторів питати. Вони напевно знають у чому проблема


@steemcurator01, допоможіть. Дайте будь ласка пояснення до цього випадку. Дякуємо, команда спільноти ukraine-steem

так, і це не одинк випадок. Може ті хто надсилають смс заблокували наших операторів, типу як ChatGPT теж чогось Україну не обслуговує((

Хороший ви проект придумали. Я тільки можу підтвердити, що СМС не приходять. Я пробував на Київстар і на Водафон. Але в чому причина мені, звичайно, невідомо.

а як ви обійшли цю проблему?

Ніяк, я так і не створив акаунт.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60986.03
ETH 2921.26
USDT 1.00
SBD 3.57