Вавилон

in #ukraine4 months ago

IMG_20240119_193322.jpg

Є в Біблії легенда про вавилонську вежу, про людей, які захотіли сягнути небес і побачити Бога, а він розгнівався на них як вони посміли таке забажати, вежу зруйнував, а людей, які до того розмовляли єдиною мовою, змусив говорити сотнями мов та говірок. Чогось ця оповідь мене завжди зачіпала своєю несправедливістю. Ну як же так, люди у сиву давнину захотіли зробити щось таке величне, як це могла розгнівати та образити Бога? Потім, коли я вже виріс, я зрозумів для себе всю нелогічність Старого завіту, його жорстокість, пиху та зневагу. Це продукт свого часу, написаний у темну добу існування людини, у мороці тисячоліть і там його треба було залишити, а не тягнути із собою тим, хто вирішував у третьому столітті, які ж книги увійдуть у Біблію, а які треба вважати єрессю.

Але я щось відволікся, бо я хотів розповісти про вежу, яку ми будували Маркіяном з кубиків конструктора. Саме вона нагадала мені Вавилонську вежу. Чому вавилонську, а не наприклад, пізанську, яку вона нагадувала більше через свою похилість? Бо нашою ціллю було збудувати вежу до самої стелі, але кубиків не вистачило 😄. Але вона таки вийшла вища за сина)).

IMG_20240119_193012.jpg

А ще Вавилон став символом безладної людської суєти, часто в контексті великого міста, але необов'язково, пустих та недосяжних прагнення, марно витраченої енергії, а найголовніше - відображенням того, що люди не розуміють одне одного, що вони говорять різними мовами, навіть, якщо говорять однією.

Вавилон як великий людський мурашник згадується у пісні гурту "Танок на майдані Конго" (тут я подумав, що вони використали слово "майдан" тоді, коли воно ще не стало трендом), яка так і називається "Вавилон". І тут я хотів вас обманути, бо пісня, про яку я подумав, називається "На море", а про Вавилон йдеться у самому тексті пісні, добре, що я загуглив. А виявляється, що є і пісня "Вавілон", яку я навіть не чув. треба буде зараз послухати.

Послухав, музика доволі хардова, не мій стиль, є гарні слова, наприклад:

Проголосуй за мене, дам народу я гарячу воду,
Може тоді цьому роду і не буде переводу.
Дурниці співаємо, тримаємо таку погану моду,
Після реклами поговорим про погоду.

Але не сподобалось оце Сало - героям, героям - сало. Тобто пісня про людей у владі, які зажерлися і віддалилися від народу, часто вигукуючи ті гасла, які є на слуху і на які їм абсолютно наплювати, але все ж ріже вухо. Бо ці слова виборені кров'ю тисяч і якось неприємні будь-які загравання із їхнім змістом та формою. Але пісня була написана 20 років тому, з того часу дуже багато змінилося. То ж не будемо шукати зраду там, де її немає.

Sort:  

Це точно, 20 років тому було інакше... І Сашко Положинський співав "Я не хочу бути героєм України". Але він ним зараз фактично став...

Цікавий пост.

Сину вежа дуже сподобалась, тимпаче вийшла така велика. Навіть більша за нього. Думаю, він був у захваті і від процесу і від результату.

Так, хоча основну "чорну" роботу виконав тато)). Хоча тато не тільки муляром працював, без знань перев'язки блоків таку високу вежу не збудуєш 😉.

На то і потрібен тато, щоб робити усю бруду роботу. Хто як не тато. Моя величезна повага, що ви знаходите час проводити раом з дітьми та допомагаєте дружині.

Ну це було б дуже безвідповідально - залишити на неї трьох дітей.

Допомагати можна по різному. Можна і з під палки.

Я напевно не так висовився. Звісно вибор не великий і очевидний. Але, в мене склалось враження, що ви це робите в першу чергу за своїм бажанням

Ну, тут все не так просто. Сімейне життя, взагалі штука складна. Просто існують певні пріоритети, і здоров'я та виховання дітей мають найвищий статус. Просто кожен з нас має якісь справи, які він вважає дуже важливими, але іноді їх доводиться відкладати чи жертвувати певними речима. Хтось дуже тонко підмітив, що для жінки завжди в пріоритеті діти, а не чоловік, а чоловік ставить на перше місце дружину (кохану жінку). З цим можна посперечатися, але якщо в сім'ї панує любов, то чоловік, звісно, не може спостерігати, як жінка загинається під гнітом домашніх справ та вихованням дітей.

Амінь! До цих слів не має ще чого додати! Прекрасно описав сімейні стосунки

Ну і "палка", часом відіграє важливу роль для пришвидшення починань ))))))))))))))

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64241.02
ETH 3178.09
USDT 1.00
SBD 3.85