ULOG 11: Chory

in #ulog6 years ago (edited)

2018-08-13_21-25-10-550.jpg

Wirus.. grrr

To już trzeci dzień na antybiotyku. Ledwo dojechałem w piątek po pracy do domu. W sobote okazało się zapalenie oskrzeli. Powyginało mnie na wszystkie strony. A miałem iść na siłownie. Dzisiaj już apetyt powraca i był spacer.

IMG_20180726_170448.jpg
Na takie lody mogłem jedynie popatrzeć

Poprawa humoru i wieczorny odpoczynek.

Popołudnie przyniosło dobrą wiadomość. Echo serca synka wyszlo dobrze. Człowiek naogląda się telewizji i później ma różne myśli. Trzeba zawsze być pozytywnej myśli i nigdy się nie poddawać. A kiedy przyszedł wieczorek to miłą niespodzianke zrobił mi @madsem

IMG201808_qewrxeayw.jpg

Całkiem fajne ma zainteresowania :-) i najlepsze jest to, że takie portrety @madsem robi na tablecie. Kolega interesuje się również fotografią i kryptowalutami. Jeśli chcielibyście taki portret wystarczy zagadać z kolegą bo widać że sprawia mu to radość. Dobry upvote i miłe słowa zmobilizują go jeszcze bardziej :-).
Tymczasem mykam spać i regeneruje się na jutrzejszy dzień.

This post was made from https://ulogs.org

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by jozef230 from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Myślałem że jesteś na wczasach, bo nie widziałem postów od ciebie od kilku dni. A wiem że dość regularnie coś wstawiasz. To jednak choroba była.

Zdrowiej. Chętnie wpadnę do kolegi zobaczyć jego prace. Pozdrawiam !

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63900.40
ETH 3140.82
USDT 1.00
SBD 3.98