You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ulog #60 lets start the fight

in #ulog6 years ago

Mi ártéren lakunk, de még itt is van egy-két helyen pince, még ha a régebbiek fel is vizesednek néha. De olyant még nem hallottam, hogy az esőtől megteltek volna, mondjuk van hová folynia a víznek, meg nincs nagyon domborzat sem, nem tud sok összegyűlni.

Sort:  

huhuuu hat itt igen. Itt par perc alatt annyi tud esni hogy arvizek vannak. Ezert is akdtam ki hogy manilaban metrot akarnak epiteni vagy mar epitik is. Mondtam akkor vegyenek bele tengeralattjarot is.

Mindenki elaludt en meg varom a legrosszabbat. Egyre aggasztobb hirek jonnek. Komolyan mondom most parazok rendesen pedig nem szoktam.

4 kisgyerek van itt akikre nekem kell vigyaznom. kozuk az enyem is. anyos szegeny oreg csak en es a parom occse vagyunk itt ha valami tortenik.

Kapcsold már ki a telefonod! Drukkolunk meg minden, te meg spórolj az aksival.

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.12
JST 0.030
BTC 69718.75
ETH 3706.20
USDT 1.00
SBD 3.26