Kære Joanne og resten af familien,

in #undefined6 years ago

Kære Joanne og resten af familien,

Jeg talte idag med Annette Sørensen i Psykiatrien og det var absolut ikke en positiv samtale, I kan læse mine noter her:

steemit.com/@lasses-logbog

Jeg får den opfattelse at det er helt urealistisk at gå igennem systemet og kræve at se mine børn og at eneste mulighed er at Joanne og Ditte lader mig se mine børn frivilligt.

Dette brev er også lagt i min log.

Det er dybt frustrerende, jeg er rask og har været det i et halvt år. Folk der er i fængsel og har gjort en forbrydelse ser deres børn!

Man kan sige at ja det statistlige system er dybt destruktivt på alle leder og kanter, men Ditte og Joanne har jo et kæmpe ansvar i forhold til at bruge et sådan statsligt system til at kidnappe mine to børn fra mig.

Resultatet er vel at jeg intet kan gøre ved situationen, omend jeg muligvis tager den samtale i november, er jeg ved at give op nu.

Hold op et uretfærdigt samfund og liv.

Lasse

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 67146.64
ETH 3123.64
USDT 1.00
SBD 3.80