EN TID FOR ALT

in #undefined6 years ago

Om jeg kunne, så skulle jeg gjordt det. Ikke alltid jeg kan, har lyst eller krefter til det. Noen ganger så skulle jeg ønske jeg fikk gjordt det, mens andre ganger går jeg inn blindt. Jeg vet ikke mye, om alt og ingenting, men jeg kan noe om det meste. Både det ene og det andre interesserer på et tidspunkt, mens er ikke tilstede i hodet mitt, til andre. Noen ganger er jeg selv helt med. Jeg ler, nynner og spiller på livets gleder. Andre ganger sitter jeg på mitt usslige lille rom. Med tv, pc, stereoanlegg og annet av ting jeg kan ta meg til, men uten lyst eller krefter til det. Jeg vet ikke stort lengre. For jeg har en jeg elsker av hele mitt hjerte, som elsker meg samme sinn, og jeg har en brysom familie. Jeg har også min gud, nær og skjær. Likevel er det tider der noe ikke stemmer, noe som mangler? Kanskje jeg gir og gir, men får lite tilbake? Kanskje dette er slik verden er? Men hva vet vell jeg. Jeg vet ikke stort lengre.

Av: SAR (The Wise)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60986.03
ETH 2921.26
USDT 1.00
SBD 3.57