You are viewing a single comment's thread from:

RE: Polska - ostatni bastion Europy

in #uszi6 years ago

Nie jestem rasistą ale przydała by się kampania z takimi filmikami ku przestrodze. Dtube jest świetnym narzędziem do tego. Patrzę i się odechciewa wyjeżdżać za zachodnią granicę. Byłem w Brukseli i nie polecam komunikacji publicznej czy zatłoczonych miejsc turystycznych. Nie chcę żyć w takiej Europie. Wyjść trzeba z tej Unii i odgrodzić drutem kolczastym te kraje od Europy Wschodniej gdzie jeszcze w miarę spokojnie jest. Jak mogli oni do tego dopuścić. Byłem ostatnio w Trójmieście i dobrze jak są turyści. A te poganiacze kóz nas najeżdżają. Gdzie protesty na ulicach. Nie jestem za Pisem ani PO. Nie wiecie gdzie postawić krzyżyk na głosowaniu? Wszędzie poza tym aparatem, który był. A głos się liczy każdy. Do urn wyborczych zapraszam wszystkich polaków. Zazwyczaj połowa naszych obywateli RP nie głosuje. A ja polecam się ruszyć z krzesła w następne wybory.

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 67598.23
ETH 3714.51
USDT 1.00
SBD 3.71