Sort:  

Słuchaj, bo widzę, że do ciebie nie dociera - to co robisz to jest kradzież i jedyne co cię za to spotka to flagi i zjechanie reputacji.

OK CHLOPAKI MOZE DAGADAMY SIE JAKOŚ WY OTFLAGUJECIE POST A JA JUZ TAK NIE BENDE ROBIL PRZEPRASZAM BARDZO

Flaga za bezczelną kradzież artykułu @jacekw

mam pomysl chlopaki wy od plagujecie a ja wam dam caly hajs z tego postu i nie bende tak robil

Ja nie mogę! Co za typ!

ja nie wiem zaco mnie flagujecie chlopaki

Screenshot from 2018-06-01 18-02-11.png
Teraz już kumasz gościu?

a mógbym jakos przeproszis czy cos

napisac posta ze wasz wszystkich przepraszam i polecic wasze posty

Przede wszystkim przeproś @jacekw bo to jego artykuł zerżnąłeś bez wazeliny.

Twoja reputacja nazad 25. Nie wiem czy wiesz, ale można z nią spaść poniżej zera. Keep it up to będziemy śpiewać pioseneczkę Lady Pank:

No i oczywiście guzik zarobisz. Szkoda Twojego czasu.

napisalem posta ze przepraszam

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 61979.42
ETH 2916.97
USDT 1.00
SBD 3.63