Sort:  

+1 beklemede

+1 burada da beklemede ciğerim hala cevap yazmadın

sakın bir daha da kimseyi tehdit etme bu da sana bir uyarı.... hani bir uyarı almıştın zaten..ne bok yediğini bilirsin.. bu da 2 oldu...Burada kimin kim olduğunu sen değil bilenler bilir...

burada frekansque 36 42/2645 boyutunda gülüm.Vatan hainlerine de yer YOKTUR..

selamlar bu ilk projem basic basit olarak örnek açıklamalarla vermeya çalıştım şayet uygun görülüp onaylanırsa seri halinde daha karmaşık ve az kullanılan ama etkili özellıkleri anlatan videolar oluşturmayı düşünüyorum Belki bazı kişilere faydalı olur diye düşündüm çünki tüm dünyada video paylaşım platformları çok populer oldu ve bu işten gelir sağlamaya çalışanlar var sadece Türkiye'de değil . Bazı uygulamalar belkı bu işle uğraşanlara fayfalı olur umarım

bana da öğretsene bu BOKU :)
@ulaş

@ulas şimdi ben burada bir paylaşım yapacağım hadi bakalım kim kimi nereye şikayet edecek buyur...

Buyur bakalım..... şikayetçiymissin bu videodan... link ler ip ler takipte.. ama suç neresinde... steem dediğin yer salak saçma bir düzen....

hesabın açık kalsın ben seni bulurum sakım bir yere zıplama..

Your contribution cannot be approved because it does not follow the Utopian Rules.

Sony Vegas is not open source.
Your writing style is not professional and formal
This is Video Tutorial category whereas you shared a written tutorial.

Please improve next time and make sure you triple-read the rules.

You can contact us on Discord.
[utopian-moderator]

$fuck all

gülüm ben seni karmaşık seri şekilde beğeneceğim.... seni linuks prensesesinin world wide web çakma çıkarması...Sen hangi birimdensin bakalım.. nede olsa bu diyarda hepiniz ya Narkotik ya Terörle Mücadele yada S.S.B densiniz..Ortalık sizden geçilmiyor.Bana yaka numaranı ver geleyim tanışmış oluruz. Kim bilir belki birlikte çalışırız.

ya sizin gibi salak şabalaklarla uğraşmaktan bıktım

OĞLUM ben sana öğreteceğimmm. haydi gel dans edelim

$çita mı yazayım
!çita mı

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 66256.11
ETH 3036.39
USDT 1.00
SBD 3.73