LUMP Haul, strój KĄPIELowy z LUMPEKSU i MYCIE NA BASENIE CHALLENGE | LEDA Vlog#7

in #vlog6 years ago

Dzisiaj o moim podejściu do Youtuba jako absolwentki ASP.

Okazało sie, że znam język youtuba bardziej od innych i umiem się nim posługiwać więc korzystając z tej umiejętności zaczęłam kręcić vlogi (video-blogi). Założyłam kanał na Youtube i vloguję jako LEDA, która jest moim kampowym alterego.

Podoba mi się to, że na kanale mogę dodać nieskończoną liczbę odcinków. Jest to jak dotąd jedyny projekt artystyczny tworzony po niedawnym uzyskaniu tytułu magistra sztuk pięknych. Znam filmową formę youtuba i wykorzystuję ją do opowiadania moich historyjek, scen z mojego życia. Jest to dla mnie również proces, w którym mogę szkolić warsztat filmowca, ustawiać kamerę, oświetlenie, myśleć nad muzyką w tle albo o balansie pomiędzy słowem a obrazem. Nie piszę konkretnych scenariuszy (bo forma vloga tego nie zakłada), ale montując filmy staram się dostrzec i uwidocznić jakąś dodatkową, metaforyczną narrację. Poza tym kręcąc vloga robię dla siebie zapiski o swoim życiu, które potem przeglądam jak swoje odbicie w lustrze. Jestem świadoma, że sztuka to nie Youtube i Youtube to nie sztuka, ale sztuką/wyzwaniem jest nakręcić satysfakcjonujący mnie filmik posługując się językiem youtuba.

"LUMP HAUL i MYCIE NA BASENIE CHALLENGE" to zapis kilku pierwszych dni września 2018, które spędziłam mieszkając w Jaworznie. W tym czasie wraz z grupą krakowskich artystów okupowaliśmy Galerię Sektor 1.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63071.06
ETH 3121.31
USDT 1.00
SBD 3.84