You are viewing a single comment's thread from:

RE: DTube | Carrioner OSTRO o Karmel Live i jego VLOG

in #vlog6 years ago

Szefie, nagrałem film po angielsku jak YouTube zniszczył mi życie, chciałem się zabić i nie miałem na chleb, a DTube je uratował i sprawił że znów mam powody do życia, zrobiłem w miarę porządny film, nagrany po angielsku, z cięciami, napisami i chuj Wi co, tak im wylizałem dupsko, że aż wstydziłem się to wstawiać, oczywiście miniaturka ogarnięta i nigdzie w tagach ani tytule czy opisie nie pojawiło się słowo YouTube, a na miniaturce było ocenzurowane i chuj że wszystkim zarobiłem na tym niecale 2 złote. Nie wiem jak Ci ludzie powiedzą 1 przekłamane zdanie o Steemit i dostają donejty po 160$ od nich. Trzeba to ogarnąć póki działa XD

Sort:  

Chociaż w sumie 2 łapkami w górę dostałem więcej kasy, niż Ty tutaj 30, więc coś chyba jest na rzeczy

@vapeshady sporo osób wrzuca tu filmy i nie wszystkie zawsze sprawdzają, dlatego czasami wartościowe filmy, nad którymi ktoś się sporo czasu napracował im niestety umykają.

spokojnie, film zarabia 7 dni - i przez tyle łapkowanie daje ci nagrody.
A może warto dodać pod tym filmem tag introduceyourself oraz life, to więcej osób cię zauważy, może znajdzie cię jakiś użytkownik z mocnym kontem i wpadnie STEEM dolarów sporo...

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63658.84
ETH 3310.62
USDT 1.00
SBD 3.92