Sort:  

Oj, zvečer bolj podrobno pogledam in ti povem, kaj lahko storiš.

Oj, sem kar zdaj pogledal :)

Kolikor vidim, nimaš delegiranih glasov. S tem mislim, da bi komu drugemu dal svoj Posting key, da z njim lahko glasuje v tvojem imenu. To je dobro.

To se vidi na https://steemd.com/@dejaneskimo. Oziroma pri tebi se ne vidi, ker jih nimaš :)

Poglej pri meni: https://steemd.com/@ervin-lemark, del pri Authorities, Jaz imam še eSteem, pri tebi pa je vse čisto. Le lastni ključi.

Kar lahko narediš je, da omejiš glasove, oziroma razdeliš njihovo težo.

Nekako pravilo je, da v 24-ih urah ne smeš več kot 10x polno glasovati. Reciva, da je dnevna vsota glasov 1000% - 10x polno. Če glasuješ manj kot toliko, boš imel čez en dan višji Voting Power. Če glasuješ več, pa nižji. To je poenostavljeno, a dovolj dobro.

Pomeni, da kak dan varčuj z glasovi, nato pa jih dobro razdeli.

Sam razmišljam o naslednjem dnevnem načrtu:

4x 100% = 400%
10x 50% = 500%
10x 10% = 100%

skupaj 1000%

Seveda s kakšnim odstopanjem.

nh hvala za te informacije ;)pa vem nekaj noviga ja seveda bom probal pa da vidim spremembo

da bi delagiral mam premalo edino omejim lahko glasovanje

Sorry, sem se napačno izrazil. Z delegiranjem nisem mislil, da nekomu delegiraš svoj SP ampak, da nekoga (aplikacijo) pooblastiš, da glasuje v tvojem imenu.

Po domače - poveš mu svoj private posting key :)

Tega ti še nisi naredil.

Aja, debatiramo lahko tule: https://discord.gg/4pNWpm

ja saj sem na discordu ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 70979.31
ETH 3711.36
USDT 1.00
SBD 3.79