kaiapili

in #wafrica6 years ago

Kēia makahiki i ka pomaikai o ka haaheo o ka akau olelo hooholo no ka mea i loaʻa emi. Paha e hiki i ka lanakila i ka hoʻok & kaulana no ka maikai, kaiapili အားမနာတမ်း loaʻa i ke kamailio hiki e oi holomua, adventurous haʻawina, a e e käpae '. E kue ana ia lŘlŘ i waena o ka' ohana, kaiapili nä Temepela Inā 'oe e pakele poe nunui aneiai prestige, hanau Wednesday, Poalima a me ka uku. Iron a me kila hana, ainoeieou, a oo? Ecia, a me ka uku, Inā' oe e ho'āʻo a hopefully
image
halawai pahu hopu i ka lanakila, au ike i ka pololei ဖူးစာရှင်. Sumatra lā hānau ma ka 9:27 Poakahi kakahiaka, ua hoʻokomoʻia Latte Ke kukuluia'na o ka lala o ka lālā o ဟိုဠ် 9 kaumaha mea koʻi. Myanmar lohi 1379 ကဆုန်လဆန်း 2 pm ma Monday, April 16, 2018 ce Myanmar ma 3 hola 13 minuke, a 47 kekona, oi aku 1 ဟိုရ် kila 0- hola, 0- ola ana, 13'ōewe, 28 I kona manawa, Leo'ē aʻe, ka maluhia wa pono, San Pōʻakahi ke ki kala, Poaha တြင်း 'aha hoʻokolokolo, Wednesday, Poaha kaei eiiaiaeu, Wednesday တိံ eiiaiaeu, a pau 10 huihui, 1 ola , 9 b ဋီ 17 William ဋီ hoolaa ai, 18 b ဋီ'ē aʻe ma mua o i nā kapuwaʻi o nā hola ဣဋ္ H poli, 7 neo-, 5, 3 bale o ka articulation i noho me ka Sri ka ikehu lā ke kilokilo ဓန္ manaoio o Malaki, e like me kekahi keiki luna ဝေါဟာ, ka piha-makahiki 1379. Ma ka New Year 1380 a me ka pono e wahi iho mai, Monday ka wā o nā keiki mai, mai ka maikai gems 7 Aired., Ke Buddha, ka Dhamma, Sangha explore kūpuna makua Brahman, kumu, ka hoʻomana, လောကပါလ malama i koʻu nui pale uhane o ka oiaio a me ka uhane, e ae ana e haawi aku i ko lakou Material donations e uku, ke kaumaha ka Poakolu, e wehe i ke kumu o Helene, a hele aku la ma ka hikina o .1380 ma ka lā Poakahika piha-makahiki 1379. Ma ka New Year 1380 a me ka pono e wahi iho mai, Monday ka wā o nā keiki mai, mai ka maikai gems 7 Aired., Ke Buddha, ka Dhamma, Sangha explore kūpuna makua Brahman, kumu, ka hoʻomana, လောကပါလ malama i koʻu nui pale uhane o ka oiaio a me ka uhane

Sort:  

Dear friend, you do not appear to be following @wafrica. Follow @wafrica to get a valuable upvote on your quality post!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61763.08
ETH 2899.43
USDT 1.00
SBD 3.49