💓We Are Weku ( Biz Ailece Çok Güçlüyüz)💓

in #weku5 years ago (edited)

Herkese merhaba weku ailesi,
Wekuyu tanımak ve burada olmaktan cok mutluyum. Buradaki herkesi cok seviyorum. Ben inanıyorum weku günden güne daha cok büyüyecek. Bunun için elimizden geleni yapmaya çalışacagız. Sosyal medyalarda paylaşım yaparak wekuyu duyurmaya çalışıyorum. Bütün arkadaşlarıma weku hakkında konuşuyorum.
Wekunun büyümesi için elimden gelen herşeyi yapıyorum. En önemlisi inanarak yapıyorum.

Onları buraya davet ettiğim için hem onlar mutlu hemde ben mutluyum. Canım abim @aligunay güzel gelinimiz @rabiia ve ablacım @esgunes canım aileme teşekkür ederim.

Böylr güzel bir projeyi bizr sundugu için @siamcat srkadaşımıza teşekkür ederiz. Başarıların devamını diliyorum.

💓WE ARE WE

Sort:  

Hi @esmaxgny, I'm @checky ! While checking the mentions made in this post I noticed that @aligunay, @rabiia and @esgunes don't exist on Steem. Did you mean to write @alihanay, @rabii and @sgunes ?

If you found this comment useful, consider upvoting it to help keep this bot running. You can see a list of all available commands by replying with !help.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 63715.95
ETH 2946.35
USDT 1.00
SBD 3.55