Sort:  

Er was wel wat meer Nederlandse content in de Alldutch tag, maar uiteindelijk gaan mensen toch steeds meer in het Engels schrijven. Misschien moeten we het inderdaad weer een beetje nieuw leven in blazen.

Ik geloof dat ik wel wat steemmonsters heb, maar ik her er nog niets mee gedaan. Is het een beetje leuk spel geworden?

Ik zie t als een investering al koop ik nu wel summoners bij omdat ik anders geen daily kan doen met als prijs een pakje kaarten.

Ik zal eerdaags eens inloggen, kijken hoe het precies werkt.

Ja meer NEderlands, maar ik heb toch al een flink aantal (Nederlandse) mensen zien afhaken hier jammer genoeg.
Ik heb het idee dat er vooral veel Indiers en Bengali en zuid Amerika mensen op steemit zitten...

Het is ook wel jammer dat de interface van steemit niet zo lekker werkt, mesne willen gewoon zoiets als facebook.

Iemand zou eigenlijk een facebook kloon moten maken die op de steem blockchain draait....

Ja, het gaat alle kanten op met Steemit. Het begon goed, maar door te veel ruimte voor misbruik, lijkt het nu de verkeerde kant op te gaan. Zodra er geld mee gemoeid is gaan mensen toch rare dingen doen.

Op whaleshares is een aantal dingen nog binnen de berpek te houden, maar hoe dat in de toekomst gaat zijn weet niemand.

Ik gebruik de eSteem app, die interface is al heel anders dan de standaard Steemit website. Meer mogelijkheden voor het bewaren van drafts bv, maar ook vriendenlijst en andere handige zaken. Wat ik op alle platformen mis is de mogelijkheid om te filteren op datum. Soms wil ik gewoon terug naar berichten die 6 dagen oud zijn bijvoorbeeld.

Ja jammer eigenlijk, maar misschien komt er nog verbetering?

Het potentieel is er wel, maar de meeste mensen willen gewoon facebook en dergelijke....

Whaleshares kan een beetje zo zijn. Alleen willen ze iets meer informatie waarom je iets deelt.

Wij posten regelmatig content, Hou ons vooral in de gaten!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 57410.43
ETH 2916.25
USDT 1.00
SBD 3.67