You are viewing a single comment's thread from:

RE: World wild flora #contest {Rostopască - Celandine }

in #worldwildflora6 years ago

Ce planta minunata ai ales! Cand eram mica o uram ca ne pata pielea, ne trata mami cu ea pentru negi. Mie mi-a disparut un semn mare din nastere de pe fata datorita ei. Ma bucur ca mi-am amintit’o cu ocazia asta, o sa caut sa culeg 😃. Nice post! 😊

Sort:  

Este singura planta medicinala pe care au lasat-o ai mei sa creasca in gradina desi e plina de multe alte flori si copacei...ma bucur tare ca ti-am adus aminte de copilarie...asa e, pata hainele si pielea dar cate bine face floricica asta mica albastra. Multumesc!

Albastră ? Cred că e galbenă... ;)

Am ramas in gand cu cea albastra pe care o postasem de curand..multumesc Alin! Am editat!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63914.94
ETH 3312.82
USDT 1.00
SBD 3.92