You are viewing a single comment's thread from:

RE: The Call (Fiction)

in #writing6 years ago

Ruthie..... παλι 'εγραψες' κοριτσι μου....οι ιστοριες σου εχουν μια τοσο τρομερη θεατρικοτητα..(δε ξερω αν χρησιμοποιω το σωστο ορο)..οταν σε διαβαζω υπαρχει τρομερη λεπτομερεια στην ιστορια που διαδραματιζεται μεσα στο μυαλο μου η οποια προερχεται αποκλειστικα απο τις απιθανες περιγραφες σου....θελω να σου ζητησω μια μεγαλη χαρη....οταν,εφοσον και εαν βρεις χρονο ,διαθεση και φυσικα την καταλληλη εμπνευση να κανεις μια ιστορια βασισμενη σε αυτο το κομματι

Sort:  

Ωωω, ευχαριστώ! Ευχαριστώ!!

Είχα καιρό να φτιάξω "βίντεο κλιπ" στο μυαλό μου και μου είχε λείψει (έχω και τη γλυκιά μου τη Λίλιθ που περιμένει ένα τέλος, κάποια στιγμή πρέπει να την πιάσω κι αυτή). Ξέρω, είναι τέρμα μίρλα και μιζέρια αυτά τα σκοτεινά, αλλά με τα πιο χαρούμενα δεν μπορώ, μου φαίνονται γλυκανάλατα. Έχω δοκιμάσει και κωμωδία στο παρελθόν (https://steemit.com/writing/@ruth-girl/star-warts-science-fiction & https://steemit.com/writing/@ruth-girl/slime-busted-a-short-story-of-science-fiction), μη λέτε ότι είμαι μόνο κατάθλιψη και αυτοχειρίες! :P

Ωραίο το κομμάτι!! Ευχαριστώ! Θα πω κάτι, σαν το άλλο που μου έστειλες, πάλι κάτι σε γυναίκα-δηλητήριο μου έβγαλε, καμπαρέ, φώτα κλπ κλπ... Θα το κρατήσω και θα προσπαθήσω να γράψω κάτι, απλώς δεν υπόσχομαι πότε ακριβώς θα βρω χρόνο :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63861.47
ETH 3215.28
USDT 1.00
SBD 3.84