You are viewing a single comment's thread from:

RE: ORANG IDAMAN DALAM STEEMIT.!

in #writing6 years ago

@mrday adalah idol idaman and harapan komuniti di Aceh, Indonesia. Saya memang mengejut apabila mengenai anda in SteemitBC komuniti. Sikap dan kelakuan yang baik serta saling bantu-membantu di antara komuniti ini memang dihargai oleh saya. Ini adalah sangat mengkagumkan daripada pandangan saya.

Sort:  

Saya malu menerima pujian ini @legendchew, yang saya ketahui adalah ketika pertama sekali bergabung dengan bc , saya menemukan banyak kebaikan disana kemudian saat berkenal dengan anda sungguh menjadi berita gembira ternyata anda juga sangat baik dan begitu banyak kebaikan dalam membantu komunity ini, terima kasih the legend of kindness :))

Haha, ini adalah nasib dan persahabatan di sekeliling oleh orang yang baik seperti @mrday. 😆

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63732.43
ETH 3135.73
USDT 1.00
SBD 3.83