Амел знае дали Арум му се допаѓа

in #writing6 years ago (edited)

Таа љубов понекогаш ги тера луѓето да заборават на сè. Бидејќи нашата љубов го олеснува она што го имаме. За љубителите на жените е подобро отколку да се биде сакан. Немојте да очекувате некој што не мора да нѐ сака, туку да прифати луѓе кои веќе нè сакаат за она што е. Сакајќи, но несакана, е како спорт толку долго за да биде слаб, но резултатот не е слаб. Научете како да се сакате пред да ги сакате другите луѓе.

Јас сум ученик од класа X. Секогаш сум одбивал и го игнорирам лицето кое ме сака, но сега дури и наопаку секогаш го игнорирав личното што го сакам.

Ми се допаѓаат моите соученици и плус тој е мојот близок пријател, јас сум прилично доцна. Името на тој тип е Нино духовно дете. Ми се допаѓа истото, тој започна од познајниот пријател многу долго и најпосле се вљубив во гини.

О да, имам пријател по име Арум, тој е мој пријател од средно училиште. Арум јас и Нино беа блиски пријатели откако влегов во средно училиште.

Еден ден го видов Арум додека Нино се шегуваше и тие се многу познати како човек што се додворува. Искрено, јас сум љубоморен, но го крием од Арум.

Долго време уморен, исто така, му се допаѓа вака. Конечно јас mutusin за истата приказна Арум.

Амел се доближува и Амел е тешко да го победи Нино. Амел смета дека Нино никогаш нема да се заљуби во Амел. Иако Амел веќе се чувствува како тоа, но тој се уште се бореше. Несвесно Арум беше исто како Нино.

Амел знае дали Арум му се допаѓа на Нино. Амел не случајно го прочитал дневникот на Арум. Има напишано curhatan Арум за неговите чувства кон Нино.
........
Откако Амел го прочитал дневник на Арум, бил разочаран бидејќи неговите пријатели исто така го сакале истиот човек. Но, Амел смета дека љубовта доаѓа одеднаш, па секој има право да сака Нино. Амел продолжува да се бори со срцето на Нино, иако е мала.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 67688.54
ETH 3821.02
USDT 1.00
SBD 3.55