SEMAR MEMORE SCIENCE

in #writing6 years ago
  • "SEMAR MEMORE SCIENCE" *

Gareng: "Ati sapo e kishte ndezur dikë?"

Semar: "Gjithmonë ....!"

Petruk: "A keni qenë ndonjëherë armiqësor ndaj dikujt, Mo ..?"

Semar: "Gjithmonë ....!"

Bagong: "Çfarë ndonjëherë urrejnë dikë, Mo?"

Semar: "Gjithmonë ....!"

Gareng: "Sampejan gjithashtu është blasfemuar nga dikush, Mo ..?"

Semar: "Gjithmonë ....!"

Petruk: "A është bërë të gjitha në dritë, Mo ..?"

Semar: "Disa janë bërë në dritë, disa janë bërë vetëm në heshtje nga prapa."

Bagong: "Atëherë çfarë bëri Romo për këta njerëz ..?"

SEMAR: "Thole, nggèr anak²ku CAH mirë, PODO dirungokno yo .. Unë nuk jam kthyer për të berate atë, unë nuk e gjeni atë që të jetë armiqësor ndaj saj, as nuk do të urrejnë atë dhe unë nuk mendoj se do të përgjigjeni hujatannya .."

Gareng: (Penasara) "Pse kaq, Mo ..?"

SEMAR (ndërsa fiksimin vendin e tij): "Kjo është për shkak se mendja dhe zemra nuk janë të fokusuar në të cilët berate, i cili është armiqësor ndaj, që të urrejnë dhe të cilët blasfemojnë.

Mendja dhe zemra ime vetëm e fokusuar në të cilët lëvizin gjuhët e tyre për të berate mua, i cili është fryma e makinës në mënyrë armiqësore për mua, që drejton atë për të urrejnë mua dhe që e drejton mendjen e tij që ka bërë gojën e vet për të blasfemuar me ... "

Petruk: "Kush është ai, Mo ..?"

Semar: "Ai është GUSTI i Krijuesit Ai është Qenia Supreme që është përgjegjëse për gjithçka që ka qenë, nuk ka qenë, është dhe do të jetë.

Po satu²nya vetëm ai ishte ai që i dha aftësinë dhe forcën për të në mënyrë që gjuha mund orang² berate, mund të armiqësonte shpirtin e tij, mendja e tij do të mund të jeni të urryer dhe buzët mund të blasfemuar veten e tij ini.Tanpa sigurisht e pamundur mund të ndodhë.
Kështu që unë mendoj se, në fyerje fakt, urrejtje, armiqësi dhe sulmet që qëllimisht të paraqitura Gusti Zoti i Plotfuqishëm që shpirti im të jetë i fortë nëpër pengesa dhe të intensifikuara zemrën time, kur përballet me provimet.

Pra, është e gabuar nëse fajësoj njerëzit le të përgjigjen.
Oh ... Për mua nuk është e nevojshme, edhe unë besoj se gjithçka që ndodh në këtë jetë nuk mund të ndodhë papritmas, të gjitha janë të rregulluara në mënyrë të tillë nga HIS, atëherë çfarëdo fakti që kam marrë dje, sot ose një ditë, fjalët e kota, edhe pas gjithë kësaj, me siguri ka urtësi më të mirë që mund ta ndryshojë jetën time për të qenë më mirë se më parë, sepse unë e di, në të vërtetë GUSTI JEZUI është I MIRË.

Fëmijët e mi, kowe kabeh nuk do të preken nëse zemra dihina.Jangan fluturojë nëse lavdërohet.

Jo e rëndësishme e konsideruar mirë, e rëndësishme vazhdoni të mësoni të jeni i mirë dhe përgjegjës ".

Kjo është një paraqitje e shkurtër e shkencës së 'Semar Mesem' *, e cila është përcjellë lehtësisht por e vështirë për t'u praktikuar.
Por ne duhet të përpiqemi të jemi më të mirë.

Sort:  

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh saya sangat senang dengan anda

Hi my best friend @silvy salmiaty
Please choose and Upvote @neoxian for the witness for us . He always help us . He is the best witness. You can see my account for fact. thank you a lot
Warm regard.. your friends @rijalaronaceh

You right my friends. I will Upvote @neoxian. T q your info

Exactly my friends @rijalaronaceh . I have see by myself that @neoxian is the best. He always with us to help us. So we must Always use #neoxian g #bankofneoxian hastag for all of our post. Invite all of our friends..we work together with you and other to promote @neoxian. Wish successful always.

Congratulations @silvy! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh saya sangat senang dengan anda

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh saya sangat senang dengan anda

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh saya sangat senang dengan anda

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh saya sangat senang dengan anda

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh saya sangat senang dengan anda

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh saya sangat senang dengan anda

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh saya sangat senang dengan anda

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 63041.44
ETH 2985.81
USDT 1.00
SBD 3.61