мел зна да ли Арум воли Нина

in #writing6 years ago (edited)

Та љубав понекад чини да људи забораве све. Зато што наша љубав олакшава све што имамо. За људе који воле то је боље него бити вољен. Немојте превише очекивати некога ко нас не обавезно воли, већ прихватите људе који нас већ воле због онога што јесте. Љубав, али неукусан је као спорт толико дуго да буде мршав, али резултат није мршав. Научите се да волите себе пре него што волите друге људе.

Ја сам студент разреда Кс. Увек сам одбијао и игнорисао особу која ме воли, али сада и наопако нисам увек игнорисала особу коју волим.

Волим своје колеге и плус он је мој блиски пријатељ, био сам прилично касно. Име тог типа је Нино духовно дете. Свидја ми се исто, он је почео од познанства дуго времена, а коначно сам се заљубио у гини.

Ох да, имам пријатеља по имену Арум, он је мој пријатељ из средње школе. Арум ја и Нино били су блиски пријатељи од уласка у средњу школу.

Једног дана сам видио Арум док се Нино шалио заједно и врло су познати као особа која удвара. Искрено, љубоморан сам, али ја то кријем од Арума.

Дуго времена уморан, такође, мендам воли овакву. Коначно сам мутирао за исту причу Арум.

Амел се приближава, а Амел је тешко победити Нина. Амел мисли да се Нино никада неће заљубити у Амела. Иако се Амел већ тако осећао, али се и даље борио. Несумњиво Арум је такође био попут Нина.

Амел зна да ли Арум воли Нина. Амел није случајно прочитао дневник Арума. Постоји писани цурхатан Арум о његовим осећањима према Нину.
......765
Након што је Амел прочитао дневник Арума, био је разочаран зато што и његовим пријатељима воле исти лик. Али Амел мисли да љубав долази изненада тако да свако има право да воли Нина. Амел наставља да се бори са Нино срцем, иако је мали.

Sort:  

Iblis itu pelakor yang licik. Diam-diam merusak hubungan ciptaan demgan sang pencipta. Bergegaslah bunuh iblis dengan cara sholat tepat waktu, ngaji, puasa, dan juga menjalankan yang sunnah. Insha allah hubungan itu makin erat. #muslimahtr

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68706.20
ETH 3751.71
USDT 1.00
SBD 3.76