Mu kyo sa yar myar thi ka lay myar

in #yay6 years ago

Mu kyo sa yar myar thi ka lay myar kyaung thoe youte lar kya thi nay ma sa ywae pat win kyin a thut a twae a kyone a thit myar ko myo sae cha kar pyu su ya tot thi.Paung thin sat san yay nal pal ko a sa pyi ya thi.Pyaw soe pyu mu nay htaine tat yan yin kyae mu ko thin pya ya thi.Sate pine saine yar phit phyo toe tat yay nwae htawe mu ko lan pya ya thi.Mi mi ko ko yone kyi ar koe lo sate myint tin pay ya thi.Thi mu nal pal a twel twel ko ywae chal mat thar say ya thi.Thi toe pyo htaung pay chin ka pin kyaung nay nay a thint a nay a htar ya shi yan yin myit mu la pha hta ma phit pay thi.Mu kyo sa yar myar kar ar thit laung thi phan thi shin myar thar phit pay tot thi.

image

Sort:  

Reply to this comment if you want me to resteem your last blog post to my 32,500+ followers. Then whenever you make a new blog post that you want me to resteem go to my Comments and reply to any of my comments on other steemians blog posts. Please upvote my comment after I resteem your blog post. @a-0-0

This post received a $0.420 (76.92%) upvote from @upvotewhale thanks to @aiteran! For more information, check out my profile!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 63055.19
ETH 3036.28
USDT 1.00
SBD 3.71