Ben jij al lid van Yoors? Is je antwoord nee, lees dan verder...

in #yoors5 years ago (edited)

vakantiegeld-op-zo-kun-je-de-hele-zomer-gratis-naar-de-zon-1499284965.jpgSource

Blog_Divider_shabbymissjenndesig-1.png

Yoors is een Nederlandstalig platform waar je krijgt betaald per view

Als je intussen bekend bent op Steemit en/of Whaleshares, dan is Yoors eigenlijk super simpel om onder de knie te krijgen. Het is een fairshare platform, waar zowel de schrijver als de deler van een artikel betaald krijgt per view. Wanneer je de mijlpalen bereikt (10,25,50,100,250,500 etc) views, zullen er Yoors Punten worden bijgeschreven in saldo. Zodra je saldo 10.000 YP bereikt heeft, kun je dit uit laten betalen. Dat betekent dat je vanaf 10 euro uit kunt laten betalen. De betalingen zijn momenteel 1x in de drie weken, als je de laatste betaaldag opzoekt, weet je wanneer je de volgende betaling kunt verwachten (met wat speling van maximaal enkele dagen).

Blog_Divider_shabbymissjenndesig-1.png

Ook mensen die enkel delen kunnen een leuke zakcent bijverdienen

Niet iedereen is een schrijver, Yoors heeft ruimte voor zowel de schrijvers als de delers van andermans schrijfsels. Beiden categorieen kunnen een leuke cent bijverdienen indien je daar een beetje tijd in durft te steken. Waar Facebook je nooit zal belonen voor het delen van een leuke foto of blog, krijg je op Yoors support views, en deze support views tellen hetzelfde als normale views. Dus, zowel de schrijver als de deler kan hetzelfde verdienen! Voor de deler gelden namelijk dezelfde mijlpalen wanneer er punten bij worden geschreven in je saldo. En dat kan aardig lucratief zijn, zeker wanneer je een heel groot netwerk op facebook hebt in bepaalde groepen.

Blog_Divider_shabbymissjenndesig-1.png

Regelmatig challenges

Er worden regelmatig challenges gehouden op Yoors, waarbij je dan bijvoorbeeld in plaats van 25 YP bij 25 views, ineens 250 YP ontvangt. Dit soort challenges kan ervoor zorgen dat je saldo de lucht in schiet, kan ik uit ervaring vertellen. Ik zoek dan vaak wat oudere/destijds niet goed lopende artikelen op, deze herschrijf ik, en trek ik dan over de mijlpaal. Uiteindelijk is dat een win-win situatie, omdat ik ook de oude artikelen uit het stof heb getrokken, en herschreven heb naar een betere versie.

Blog_Divider_shabbymissjenndesig-1.png

Bij aanmelden ontvang je meteen 300 YP + 100 YP om de upvote functie te testen

Tegenwoordig is er een nieuw systeem actief, namelijk upvoten. Dit hoef je niet te gebruiken, maar indien je besluit dit systeem te testen, krijg je bij de eerste keer automatisch 100 YP in je saldo gestort zodat je dit kunt uitproberen. Upvoten ga ik hier niet uitleggen, daar kun je handleidingen voor vinden op Yoors, echter komt het er kort op neer dat, wanneer je bijv 10 YP inlegt, je 20 YP terug ontvangt zodra de pot is gevuld. Het werkt goed, zeker als je slim upvote. Het kan behoorlijk aantikken. Ik nodig je hierbij uit om lid te worden van Yoors via een van mijn artikelen, zodra je via mijn artikel op aanmelden klikt, ontvangen zowel jij als ik 300 YP als kadootje in ons saldo. Onderstaand artikel heeft nog maar 200 views ongeveer nodig de mijlpaal van 2500 views voorbij te schieten, dus ik zou het super vinden als je me een klein zetje kunt geven. Het is ook nog eens een actueel artikel, aangezien mensen nu aan warme vakanties denken :)

vakantiegeld-op-zo-kun-je-de-hele-zomer-gratis-naar-de-zon-1499284965.jpg

Blog_Divider_shabbymissjenndesig-1.png

Sort:  

Net aangemeld en een eerste post geplaatst. De site lijkt wel wat traag op dit moment. Als dat altijd zo is denk ik niet dat ik er lang ga blijven, maar we zullen zien.

Hoi @pibara, leuk nog een Nederlander tegen te komen.. Ik ben er vandaag nog niet geweest, zal zo even kijken als ik hier klaar ben met andere dingen. Mijn ervaring is dat het enkel traag is wanneer ze iets achter de schermen aan het doen zijn, niet standaard in elk geval.. Ik kom straks lang bij je post! :)

Jawel hoor ook al werkt het de laatste tijd niet lekker en is het een crime voor de mobiele blogger (maar niet onmogelijk want ik zit er nog).

Ik mis jouw aanmeldingslink hier of lukt dat niet?

Posted using Partiko Android

Ja ik heb ook wat lastige momenten soms, gelukkig werkt het momenteel wel hier. Nee je hebt geen aanmeldlink nodig. Als je via mijn blog op yoors komt (klik op de foto) dan staat automatisch mijn ref erin, en krijg ik 300 yp.. Dus geen aparte link meer nodig sinds dat pop up systeem..

Posted using Partiko Android

Verwijs je mensen dan wel door naar jouw blog anders krijgen zij die pop up ook niet te zien

Posted using Partiko Android

De foto heeft een link naar mijn blog hier (niet de topfoto maar in de blog )

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64303.16
ETH 3137.29
USDT 1.00
SBD 3.97