YouTube derya deniz

in #youtube6 years ago

Merhaba arkadaşlar,
Bugün sizlere birkaç YouTuber tavsiyesinde bulunmayı düşünüyorum. Başlıkta da belirttiğim gibi YouTube derya deniz. Başlı başına ayrı bir dünya adeta. Bilimsel olarak takip edeceğiniz sayfaları daha sonra açıklamayla beraber bugün asıl olarak sizlere komik bulduğum mizahını sevdiğim birkaç YouTube kanalını tanıtacağım.
Öncelikli olarak bu kanalların başında Kurcala ve Kamusal Mizah gelmektedir. Bunun yanısıra Kalt ve Deep Turkish Web de bulunmaktadır. Farklı mizah anlayışlarını olduğunu ve alışılmışın dışına çıktıklarını düşündüğüm için izlemekten keyif alıyorum bu sayfaları. Özellikle kamusal mizah ve kurcalanın ince ince yaptıkları göndermelerle bir klişe olan 'güldürürken düşündürmeli' deyimini başarılı bir şekilde yerine getirdiğini düşünüyorum.
Enes Ağbi ve Bağnu Apla gibilerini izlemekten sıkılırsanız sizleri bu kanalları izlemeye beklerim 😂 hepinize iyi günler dilerim. insaat-da-isin-icinde-kurcala-kamusal-mizah_9410509-25840_1280x720.jpg

Sort:  

"70 yaşından sonra beni hapse koyarsan koy "😄😄

Aldım faturaları yaktım. Hanımla bir gülme tuttu bizi😂

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65457.15
ETH 2939.01
USDT 1.00
SBD 3.68