Sort:  

Realno, isplati se čak i sa ovom depresivnom cenom. E sada... Šta je najpametnije raditi?

  • da li čuvati sve u Steem-u i dalje
  • da li za deo kupovati ostale kripto valute
  • ili uz stavku 2 kupovati i evre

Lično sam na opciji 2, moguće je da ću početi i sa opcijom 3

Opcija jedan je ipak rizična. Ja svima savetujem opciju 2 jer to podrazumeva diversifukaciju rizika. I sam je koristim. Što se tiče opcije 3, po trenutnim cenama kriptovaluta, prelazak u evro donosi veliki rizik. Mnogo veći nego što je opcija jedan i čuvanje celog imetka u Steemu.
U ovom trenutku, izlazak iz kriptovalute u evro bih savetovao samo ako imate osećaj da će vrdnost kriptovalute u najkraćem roku pasti. Onda može da se izađe, pa čim padne vrednost da se ponovo vratite u "kripto carstvo". Takvu moć intuicije ipak je teško imati.
Zato ponavljam, diversifikacija rizika koja podrazumeva razvodnjavanje imetka na više kriptovaluta. Naravno ne previše, već nekoliko.

Ja sam na opciji wc papir nije đabe 😂

Da imam, kupovala bi druge valute plus steem, ne bi eure. Obzirom da nemam, food and toilet paper it is 😂

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 64117.78
ETH 3112.19
USDT 1.00
SBD 4.23