Steemit nelerimi değiştirdi ? [Cointurk 16. Projesi]

in #zappl6 years ago

Öncelikle merhaba arkadaşlar.
Bugün sizlere steemit sayesinde hayatımda değişiklikler oldu mu olduysa artıları ve eksilerini anlatacağım.

Steemit ile tanışmam @firatozbek arkadaşım sayesinde oldu.Kendisi aynı zamanda ev arkadaşım da :) . Bana böyle bir site var eğlenceli zaten bütün gününü bilgisayarda geçiriyorsun bir bak istersen de dedi.Bende hadi bir göz ucuyla kontrol edeyim deyip her seferin de geçiştirdim.Ama sonralardan para kazanmaya başlayınca da ilgimi çekmeye başladı.Yazı yazmayı bilmeyen birisiyim halada öyle steemitle bunun üstesinden gelirim diye düşündüm olmadı hala çalışıyorum :)

En başta gif yaparak caps yaparak sıfır olan ingilizcemi 10 üzerinden 1 e çıkardı benim için gerçekten çok etkili :) Sosyal medyayı artık eskisi kadar kullanmıyorum .Steemitte post paylaşmasam da bütün gün forumdan çıkmıyorum post okuyorum yeni şeyler keşfediyorum zamanımı eskisinden daha dolu kullanmaya özen gösteriyorum .Teşekkürler steemit :)

IMG-20171006-WA0004.jpeg

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.031
BTC 61745.50
ETH 2898.66
USDT 1.00
SBD 3.61