Stresimi Nasıl Atarım :) [Cointurk 19. Projesi] [ ferhatonya#8917 ]

in #zappl6 years ago (edited)

Evet arkadaşlarım bugün ki konum @kusadasının yapmış olduğu Cointurk 19. Projesi streslerimi nasıl atarım adlı projeden bahsedeceğim :)

Öncelikle arkadaşlar ,okul zamanı çalışan sürekli hareketli hayatı olan biriyim.Stresli olmam artık benim için monotonlaştı :).Ama benim için Stres atmanın en iyi yolu nargile içmektir :) Nargile içerken mutlu oluyorum sebepsizce :) Artık benım için bağımlılık haline gelsede stresimi attığımı düşünüyorum:).

Çıkıp gezmekte bir diğer aktivitem. Sağda solda boşboş sadece stresimi bir nevi alsın diye kordonda denize karşı oturduğumu bilirim .Geceleri tek başıma kordonda arkadaşlarla alkol almak :) Bundan daha iyi aktivitemi olurmuş :)

Sort:  

Hello on Steem...


Welcome to Steem @ferhatonya.

Do read A thumb rule for steemit minnows - 50:100:200:25 for starter tips.

Spend time reading Steem Blue Paper to know how Steem blockchian works and if you still have any queries ask them on our Ask me anything about Steemit post and we will try to answer that.

All the Best!!!

Postunuzda Projemizin 2. ve 4. kurala uyulmamıştır. Düzelttikten sonra discordtan destek ekibi ile iletişime geçiniz.

düzeltmemi yaptım :)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62780.02
ETH 2945.54
USDT 1.00
SBD 3.62