Ogólna recenzja serwisu steem, d.tube :D

in #zarabianie6 years ago

Witam Wszystkich serdecznie. Zacznę od tego iż seria "OFFTOPIC" zmieniła nazwę na "Steem" i będę się w niej dzielił swoimi przemyśleniami odnoście całej platformy.
W ostatnim blogu z tej serii napisałem że kolejnego bloga będzie można się spodziewać dopiero za 3 miesiące lecz blog nieco zmienił formę i będzie można liczyć na częstsze wpisy w tej serii.

Zacznę od tego że interesuje się szeroko pojętym zarabianiem przez internet i działam w tej branży już niemal 10 lat. Między innymi moje zainteresowania przywiodły mnie tutaj. TAK przyznaję to otwarcie moim pierwszym zamierzeniem było po prostu zarabiać tutaj pieniądze chłodno kalkulując wpisy (nie wliczając w to wpisów charytatywnych)... Lecz gdy tutaj dołączyłem wszystko się zmieniło. Gdy zobaczyłem ile serca i zaangażowania wkłada w cały projekt polska społeczność coś się we mnie zmieniło i tak zdecydowałem że również chciałbym w jakiś sposób móc pomóc w rozwoju tej platformy.

Zniesmaczony tym co się dzieje na Youtube, Facebook i innych podobnych "topowych" portalach tutaj czuje że jest to miejsce dla mnie. Chęć zysku jest nadal jednym z motorów mnie napędzających ale uważam że nie jest to nic złego gdyż aktualnie zależy mi głównie za rozwoju platformy... a zysk koniec końców sam wtedy przyjdzie.

Wierzę w projekt dlatego postanowiłem zainwestować w swój STEEM POWER ~2500$. Jestem osobą nową tutaj i widzę już pierwsze swoje błędy... ale mam nadzieję że dzięki wsparciu całej społeczności szybko się wdrożę i uda mi się choć w minimalnym stopniu wesprzeć przynajmniej polską społeczność.

Sort:  

WARNING! The comment below by @mubarr leads to a known phishing site that could steal your account.
Do not open links from users you do not trust. Do not provide your private keys to any third party websites.

yes its a phishing site

Kolego jak sądzisz co może się stać i jakie mogą być konsekwencje tego co właśnie zrobiłeś ? Masz coś na swoja obronę ?


Exclusive 30 days free upvotes to your every new post. No need to send any kinds of steem or sbd its full free service. we have paid service too so please check them too. Active the free upvote service and learn more about it here : https://t.co/x00cCqsVa1

stfu.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65999.51
ETH 3019.75
USDT 1.00
SBD 3.71