You are viewing a single comment's thread from:

RE: My Actifit Report Card: August 8 2019

in #actifit5 years ago

Możesz wrzucić wczorajszą aktywność dzień później, jak wybierzesz "publish post" pod tytułem masz do wyboru "today" lub "yesterday". Standardowo jest ustawione "today" wystarczy zmienić na "wczoraj" i publikujesz.

Sort:  

Tak właśnie chciałam zrobić ale zanim napisałam kilka słów to północ minęła i czar prysnął :D

można zawsze wpisać "bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla" i opublikować, a później na spokojnie edytować w busy lub steemit

Tak, o tym też pomyślałam ;) Ale i tak północ już u mnie minęła.
Nic to, jutro (dzisiaj) jest nowy dzień i kolejna aktywność. Dzięki :)

Widziałem tę opcję, ale z niej nie korzystałem. Z tego co wiem to i tak można wysłać jeden raport dziennie, więc ta opcja mnie nie zabawia.

Ponieważ nie byłem pewien to zapytałem się u źródła:
q.PNG
odpowiedź jaką uzyskałem, potwierdziła moje przypuszczenia:
a.PNG
Tak więc możesz opublikować dwa raporty jednego dnia, wczorajszy i dzisiejszy.

Dzięki. Dobrze wiedzieć :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63626.14
ETH 3107.70
USDT 1.00
SBD 3.87