Sort:  

Ja večji kot je tvoj upvote več tokenov dobiš.

Zato sem tudi kupil delegacijo. Prej sem dobival okoli 100, zdaj pa 1000 tokenov.

Teli tokeni so lahko velika bližnjica. Ekipa, ki dela na steemhuntu se res trudi, da uspejo.

Zajeta slika.PNG

kaj tu ko pise produkt link moras napisat samo steemit.com

To je za objavo lastnih postov na steemhunt.com. Product link je spletna stran produkta. Iščeš "cool" produkte na spletu iz točno določenih kategorij, ki jih moderatorji določijo in pol drugi uporabniki (hunterji) upvotajo post, če jim je všeč. Zbirajo se točke in in tist post, ki ima največ točk in konča na prvem mestu ta dan dobi 120$ + upvota od steemhunt accounta. 10 mesto dobi približno 30 $.

Ko si vlogiran pobriši url da ti ostane samo steemhunt.com. Videl boš nekaj takega...Na desni polovici ekrana imaš listo okoli 200 novih postov z različnimi proizvodi. Na screenshotu sem kliknil na številko 11 in se mi na levi podrobno prikaže post. Krog, v katerem piše upvote je tisti, ki ga pritisneš in se ti bo obarval vijolčno, če želiš dobiti hunt tokene. Lahko izbiraš ali bo tvoj upvote 1-100 %.

nh razumem zdaj..prve dve moje objave so ze ble izklučene ;)

Ja majo točno določene kriterije - moraš prebrat (https://github.com/Steemhunt/web/blob/master/POSTING_GUIDELINES.md). Mene so tud že parkrat izključil.

Za postanje sicer tokenov ne dobiš, samo za upvotanje drugih postov. Upvotanje svojih lastnih postov se ne šteje.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63892.45
ETH 3117.72
USDT 1.00
SBD 3.87