You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tarakaniv Fort

in #aswcontest6 years ago

А где же версия для лентяев? :-)))
Спасибо за интересную историю. Я так поняла, место опасное и экскурсии туда не водят. Как вы вообще его нашли? или оно довольно известное среди местных?

Sort:  

Облінилась )) У мене поки що не виходить так, щоб написав на одній мові і переклав на іншу. Я пишу окремо на кожній ))) Виходить подвійна робота. А зараз стало зовсім мало вільного часу....

Про форт. Колись знайшли про нього трохи інфи в інтернеті. Пару фоток і словесний опис, як доїхати, типу - їдете по селу, і там біля такого то стовпа поворот, потім у полі буде роздвоєння дороги, і там за отаким-то деревом лівіше.... )) Коротше мрак. У нас був тоді седан, ледве там проїхав.
І от доїхали ми по полю до зарослів борщівника (я тоді ще не знала, що це і яке воно отруйне), вийшли з машини і не знаєм, куда далі. Чуєм - хтось іде. Виходять із тих хащів по стежці троє, і ми їх питаєм - не підкажете, десь тут має бути форт? А вони - та ось же вхід! Ми біля нього стояли якраз :)
Отаке все було заросле.
Вдруге ми були через кілька років з екскурсією, і цю екскурсію проводив той самий новопризначений комендант. Це уже було набагато цікавіше, та і завів він нас з презентабельнішого боку. Так що екскурсії є, і їх багато. Ми їздили з Львівськими, але і з Києва їх вистачає. Погугліть - Тунель кохання, Дубно, Тараканівський форт :)

Короче, як завжди - найцікавіше там, де немає доріг і де ніхто не ходить. Я думала, ви тоді з велосипедами були, по хащам лазили, а ви ще й машиною змогли проїхати. Ото молодці!
А з борщовиком вам просто пощастило. Я в тому році на дачі влізла у цю заразу, так було зовсім невесело.

П.С. Вітаю з перемогою у конкурсі:-)

Ви не уявляєте, наскільки пощастило з борщовиком... Я якраз "туалет" шукала, коли ті троє вийшли )))

Дякую за вітання!! :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63866.68
ETH 3129.16
USDT 1.00
SBD 3.87