You are viewing a single comment's thread from:

RE: Wattpad Maceram

in #bilimkurgu5 years ago

güzel bir haber, sizin adınıza sevindim orada gerçekten okuyan büyük bir kitle var.
bir ara ben de orada takılıyor yazılanları okuyordum :)
hatta bi kişinin harry potter serisinin devamında ne olduğuna dair yazdıkları hayli ilgimi çekmişti:)
(evet yine harry potter 🤷‍♀️)

bizde olduğu gibi bir "hoşgeldin" ekibine sahip olmadıklarını söyleyebilirim.

işte büyük bir eksiklik olmuş bu:)

Sort:  

Harry Potter roman ve filmleri nedense pek ilgimi çekmedi. Bir seminere katılmak için gittiğim Los Angeles'da, Universal Stüdyolarında sanal gerçeklik ortamına girmiştim Harry Potter'ın. 2 saat kadar sıra beklemiştim ama değmişti, muhteşemdi. Özellikle süpürgeye binilerek oynanan üç boyutlu futbol kısmı hoşuma gitmişti.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63425.40
ETH 3253.95
USDT 1.00
SBD 3.88