Byteball

in #cesky6 years ago

@matkodurko pro vás má krom jiných zajímavých článků návod na získání bytes v hodnotě několika desítek dolarů, jejich hodnota závisí na vaší reputaci tady na Steemit. Na rozdíl od spousty jiných nabídek a airdropů tady skutečně platí anglické úsloví no strings attached, zkrátka tu není žádný háček.

Drtivá většina krypto článků na Steemit mě více či méně štve. Často doporučují něco, za co má jejich autor nějaký benefit, klasicky provizi za referral link, což je dle mého názoru ta nejpodlejší forma marketingu, kterou v offline světě využívá třeba Amway a další firmy, o nichž mám pochybné mínění. Asi jste si všimli, že mám sklon psát spíš obecné úvahy o vlivu kryptoměn na společnost než o jednotlivých měnách jako takových. Dělám to hlavně proto, že mi přijde ubohé končit každý článek upozorněním, že nejsem investiční poradce, a že všechno, co jsem napsal je jen ilustrativní/vzdělávací/osobní názor/etc. Koneckonců všechno, co tu píšu, je můj osobní názor, a nerad bych vám cpal nějaké kraviny jen proto, že za to dostanu dvacku.

Takže teď to bude asi trošku nezvyklé. Byteball je z mého pohledu zajímavý projekt. Motá se kolem něj celá řada lidí kolem blockchainu Steemu, vývojáře nevyjímaje. Jen tak mimochodem, před více než půl rokem jsem se dostal k překladu dokumentace a tehdejšího webu do češtiny. Právě přes lidi ze Steemit. Pak jsem na Byteball nějakou dobu kašlal, bytes i blackbytes jsem porůznu směnil za jiné měny a tak dále. Teď je díky Matkovi zase mám. A pro změnu si je nechám.

Byteball nikdy nebude vlajkovou lodí kryptoměn, ale minimálně v několika následujících letech je podle mého názoru hodně zajímavý pro každého, kdo se o kryptosvět více zajímá. Určitě doporučuju vyzkoušet jeho boty, kteří mimo uzavírají chytré kontrakty. Pro mnohé to může být vůbec první zkušenost se smart contracts podobně, jako je Steemit první reálná aktivní zkušenost s blockchainem (mít někde pár šušníků a jednou za měsíc poslat platbu se podle mě opravdu nepočítá. Kdyby ano, byl bych třeba pravidelným jedlíkem párků, protože cirka desetkrát do roka si asi hot dog dám). Hrát si můžete například s Fun-coins faucet, který generuje čtyři fun coins, cvičné mince s nulovou monetární hodnotou.

Naprosto upřímně myslím, že podržením takhle snadno získaných bytes neproděláte. A protože rozhodně nejsem investiční poradce, jelikož mám svou hlavu a svůj názor, za který se nestydím, každému, kdo na držení bytes prodělá, koupím na prvním Steemeetingu roku 2020 pivo, víno nebo nealko dlo jeho výběru. A protože nejsem srab, budu věřit vašemu slovu, že jste prodělali, nebudu to zkoumat.

a.png

Sort:  

Please help me get 50 reputation I would be very happy :)
It's double the reward

Such begging earns you nothing but a downvote. Write a post that is worth reading and I’ll upvote it.

I don't know if I have enough time for that, the airdrop might be over by then... :/

Oh, what an adorable approach! Steemit is made for the creative ones who are capable of enhancing the community by their creativity. In case you don’t have twenty minutes to write down your thoughts on basically any topic, you don’t deserve any upvote. Asking for one under an article written in a language that you don’t actually speak is undoubtedly flaggable spam.

However, I’m giving you the same opportunity I give Bangladeshi, Pakistani and other beggars who wander around. Write a good article and you’ll get my full upvote. It’s nothing special but it would be sincere. At least.

That’s how the world of blockchain tomorrow works.

@nxah: I agree with @godfish that begging for upvotes won't get you much, however, sometimes I just like to help people and I can see you're usually not a spammer. I've upvoted every comment you made in the last 6 days. But could only get you up to 49.996 with my humble 6 and 7 cent votes. If you would have had 2 more comments, I would have made it. So I hope you'll get the rest from someone else. Good luck!

@misslasvegas i got it thanks to you, I'm very thankful! <3

That's great! Now my fp needs to recover LOL. I hope you pay it forward sometime in the future. That's what this community is about, helping each other sometimes is a good thing. <3

I actually think the reward doubles from 51 up. I see u r comp science guy - the C-like condition is >50 not >=50.

It says "Reputation 50 or above: $40.00 reward" so I got it, 50 and above means >=50

If that's the case, good for you :D....I've thought it's just above, haven't read any official statement tho. Just some post here on Steemit.

Ok, jestli budu mít trpělivost a nebudu muse přeinstalovávat a vůbec... tak aby to tu bylo zapsaný tak mě to dalo $16 0.134 GB

A dalších 16 dostaneš za rok ;) ber to jako dvakrát deset kafí grátis ;)

Už jednou jsi mě na Discordu zkoušel nějak na něco navigovat. A nedopadlo to. Jediná šánce, jak bych tohle zvládl, je, že by někdo stál za mnou a říkal mi, co mám mačkat.
Takže Ti, věřím, že je to dobré, ale ani se o to nepokusím.

Mně takhle pomohl @matkodurko (za což mu znovu děkuji), takže jsem své Bytes nakonec získal. Není to moc složité, určitě to zvládneš taky ;)

Nezvládnu, protože se o to nepokusím.

Ak chces, tak pod tymto linkom je absolutne detailny postup po slovensky. Je tam vysvetleny kazdy klik aj s obrazkom. Spisal som to dnes rano pre jirka-orlova.

https://steemit.com/airdrop/@matkodurko/re-jirka-orlova-re-matkodurko-2018714t83758238z-20180714t075905646z

Zřejmě mám dlouhé, či bezdrátové vedení. Jak Byteball souvisí se Steemitem?

Jen lidmi, komunity jsou, alespoň pokud vím, dost propojené. I proto je tenhle airdrop spojen s účtem na Steemit.

Díky, tušil jsem to tak.

Právě to zkouším. Zkoušel jsem nainstalovat peněženku na Windows, po dvouhodinové instalaci mi v PC přibylo cca 6000 malých souborů a tři sta složek a instalace byla zhruba v polovině. Vzdal jsem to a přešel na Android. Tam byla aplikace v mobilu za pár sekund. Teď už to hodně dlouho synchronizuje a stále nic. Jsem na to zvědav.

Podarilo sa? Mne na Win prebehla inštalácia behom pár sekúnd.

Mám peněženku na Androidu, dál jsem se zatím nedostal. Pořád synchronizuje. Jsem teď na dovolené ;-)

Tiez si ich nechavam :) Poznal si ten projekt inak uz predtym? Bo ja vbc..ale vyzera ako jeden z tych aspon trosku niecim zaujmavejsich (DAG miesto blockchainu).

Ano, dostal jsem se k němu na přelomu roku, kdy jsem překládal web a část dokumentace do češtiny.

Whaat to vazne? :D haha no pecka!

Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64344.02
ETH 3142.36
USDT 1.00
SBD 4.01