You are viewing a single comment's thread from:

RE: Internetový hlas každému

in #cesky5 years ago

Spousta diskusí tím trpí a třeba při pročítání komentářů pod články na Novinkách mám obvykle nutkání spáchat sebevraždu nebo alespoň emigrovat, ale za to jsou zodpovědní jednotliví autoři.

Musíš se na to povznést. Já se té lidské hlouposti směju takřka denně. Odebírám na Facebooku satirické stránky, které největší špeky z těchto diskuzí a hlavně skupin, kde se největší experti združují, vybírají a sdílejí. To jsou teprve špeky.

Nejvíce mně asi dostala paní, která chtěla podávat trestní oznámení, že ji moderátor diskuze smazal příspěvek. Když už, tak ať tím nezatěžuje trestní soud a řeší to občanskoprávně...

Tento příspěvek ze včerejšká také není špatný. Mám tam komentář psaný s podobnou gramatikou, který se zamýšlí nad možností překlepů o písměnka přes půl klávesnice: https://www.facebook.com/paralelnilisty/photos/a.1924027894538455/2210908445850397/?type=3&theater

Sort:  

Nemám Facebook a nezobrazuje se mi to.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63626.14
ETH 3107.70
USDT 1.00
SBD 3.87