Steemworld.org – „Teď, teď, teď tu byl. Museli jste se potkat.“ – ach jo!

in #cesky6 years ago (edited)

Hezký nedělní večer,

ve spojitosti se Steemitem denně nacházím nové aplikace a vychytávky. Doposud jsem jako pako používal více zdrojů:

Steemd/@vašeuživatelskéjméno pro kontrolu reputace, voting power.
Steemnow/@vašeuživatelskéjméno pro kontrolu síly mého hlasu.
Steemstats/@vašeuživatelskéjméno pro kontrolu mé aktivity a hlasů, které jsem dostal.
Steem.supply/@vašeuživatelskéjméno pro výpis příchozích odměn.

Ode dneška si ale vystačím s jedním, kde je božedíky vše pohromadě. Kompletní statistiky Vašeho účtu a aktivit, anebo třeba informace o vývoji STEEMu, celého systému… Vše s 30s aktualizacemi.

Nedělám si iluze, že byste o tom někteří nevěděli, pokud ale tu je více takových jako jsem já – TAKOVÝCH, KTEŘÍ SICE ČETLI @PHORTUNŮV ČLÁNEK, ALE TUTO INFORMACI VLOŽENOU V MEZI ŘEČÍ U HLASOVACÍCH BOTŮ ÚSPĚŠNĚ PŘEHLÉDLI –, doporučuji vyzkoušet:

Steemworld/@vašeuživatelskéjméno od BigBoss @steemchiller.

–khjk

P. S. A teď koukám, že o tom před čtyřmi měsíci psal i @espoem, nebo @samotonakatoshi v reakci na článek @pipiczech (to jsem tu ještě nebyl!). No, tak já se jdu zahrabat… Ale snad alespoň obrázek pobaví !!! (—:

Sort:  

@steemchiller to má parádně vymakaný, no. Třeba na "Mentions" poslední dobou nebyla žádná služba (která by fungovala). Steemworld s poslední verzí vše napravil a vskutku už jinou aplikaci na sledování nejrůznějších aktivit nepotřebuješ. Kdo ví, s čím dalším přijdou... kdo ví, jestli ještě něco dalšího vůbec můžou vymyslet. SteemWorld je prostě dokonalý po všech stránkách. :D Jediná jeho nevýhoda je ta, že konkurenční služby jen a jen zaostávají a jestli jednou Steemworld spadne, Bůh nás ochraňuj.

Už jen způsob zápisu jeho „jména“, který zvolil, mluví za vše :–) Četl jsem, že musel hodně pracovat, aby to „zprovoznil“. Tyhle věci jdou mimo mě. Je to borec…

Jo jo, na steemworld.org máš opravdu většinu důležitých věcí pohromadě. Teď mě dodatečně mrzí, že jsem se o tom v tom článku nezmínil víc, mohlo to někomu ušetřit trochu času a práce.

Ale každopádně na to, že jsi tady ještě ani ne měsíc, si vedeš opravdu skvěle. Rozumíš věcem, o kterých já neměl po měsíci steemování ani ponětí... ;)

Taky mě zachvíli asi vyhodí z práce... :-D Ne, dělám si legraci. Tihle programátoři jsou jiný level. Já se jen pídím po informacích, nic nevytvářím…

To bych nemohl napsat tenhle článek! :-P Já to určitě četl jako „steemitworldmap“, který jsem měl v povědomí od @kaczik. To je tak, když člověk vidí, co chce vidět :–)

Vida, díky za připomenutí, tenhle nástroj mi někam zapadnul mezi záložkami prohlížeče na vyzkoušení a tys mi ho připomněl ;-)

Je to skvělý nástroj :-))

Koukám ;-)

no nevím to se mi nelíbí... steem.suply mi vyhovuje víc :)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60953.94
ETH 2920.49
USDT 1.00
SBD 3.57