You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemworld.org – „Teď, teď, teď tu byl. Museli jste se potkat.“ – ach jo!

in #cesky6 years ago

Jo jo, na steemworld.org máš opravdu většinu důležitých věcí pohromadě. Teď mě dodatečně mrzí, že jsem se o tom v tom článku nezmínil víc, mohlo to někomu ušetřit trochu času a práce.

Ale každopádně na to, že jsi tady ještě ani ne měsíc, si vedeš opravdu skvěle. Rozumíš věcem, o kterých já neměl po měsíci steemování ani ponětí... ;)

Sort:  

Taky mě zachvíli asi vyhodí z práce... :-D Ne, dělám si legraci. Tihle programátoři jsou jiný level. Já se jen pídím po informacích, nic nevytvářím…

To bych nemohl napsat tenhle článek! :-P Já to určitě četl jako „steemitworldmap“, který jsem měl v povědomí od @kaczik. To je tak, když člověk vidí, co chce vidět :–)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67411.34
ETH 3684.87
USDT 1.00
SBD 3.75