You are viewing a single comment's thread from:

RE: 1.9 BAT

in #cesky5 years ago

Sliby se mají plnit... Slíbil jsem Ti 70 BATů. Pak jsem ale dostal nápad. Dotovat @cesky.kurator Buď by mu někdo (oba víme, že Ty) založil vlastní stránku, nebo bys přeposílal. Byl bys k tomu ochoten? Večer bych o tom dal článek.
Ale sliby se musí plnit. Těch už jen 69 BAtů Ti pošlu. Záleží na Tobě, co s nimi uděláš.

Sort:  

jo pokud to budu schopen přeměnit na steem tak v pohodě to dám na kurátora :)

Pokusím se Ti to postupně nějak tlačit. Vracím se k otázce, jestli vidíš, kdo Ti to posílá?

nevidím :) mám tam jen sumu ale ještě jsem neověřil účet u upbit takže nevím třeba tam budu vidět víc, ale pochybuju že tě to nějak dokáže určit že jsi to byl ty...

Ono je to vlastně vidět i u mě...
SITE TYPE TOKENS

cafescope.com
One time
2/8/2019
1.0BAT0.12 USD

jj ty bys to měl vidět a právě že jednou za měsíc se ti to resetuje... nebo tak něco popravdě jsem to moc nezkoumal :)

Myslím, že po 3 měsících mizí, co jsem dostal. Ale taky jsem to nezkoumal. Pokud Tě to baví, tak si zkus načíst víc. Kdyby Ti 20 lidů poslao po 10 bat každý měsíc, tak je to asi 200 SP pro kurátora měsíčně.

no tak mě to píše next deposit day 8 march takže do té doby je nevidím... :-/

jo a taky to ukazuje kdy ti ty tokeny vyprší, teda ty co se zadarmo rodávaj maj jen omezenou životnost tři měsíce nebo tak něco... :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59241.52
ETH 2989.75
USDT 1.00
SBD 3.71