1.9 BAT

in #cesky5 years ago (edited)

Protože přišla aktualizace prohlížeče Brave a protože jsem si včera všiml že BAT zažil pslední dny takovou docela větší pumpičku a dostal se před Steem až na 33tí příčku v marketcapu a protože mi prohlížeč zahlásil že mých 40 BAT co jsme rozdal při serfování zmizí v nenávratnu po 90ti dnech protože se o ně nikdo nepřihlásil tak jsme se rozhodl že si zaregistruju účet Creator na BAT.

Registrace účtu je brnkačka, ale pak přišlo přidat kanál a jedna zmožností kanálu jsou www stránky tak jsem je přidal a pak to chtělo abych je ověřil že jsme majitel. Vybral jsem si ověřit souborem... to už znám od googlu prostě na FTP nahrajete nějaký txt soubor a je to... no ale čekalo mě nemilé překvapení v podobě toho že to chtějí nahrát do nějakého adresáře který začínal tečkou... no jasně už jsme tušil obtíže... nicméně jsme to zkusil a nefungovalo to protože takhle moje stránky a adresářová struktura na hostingu nefungujou... :( Tak jsme se proklikal po obtížích k druhé možnosti přidat DNS záznam k doméně... nakonec jsme to v admistraci hostingu našel a přidal... zas to nefungovalo... jo to kdybych četl ty hlášky co vám píšou "změny se projeví až za 60 minu" ale kdo čte hlášky na kompu že... to by jsme nedělali nic jiného než četli a četli nějaká upozornění, doporučení a další blbosti a nikdo by žádnou práci neudělal... no nicméně jsme počkal až se DNS záznam prosouká ven do netu a fungovalo to... A jak můžete vidět mám vyděláno 1.9 BAT :)

Snímek obrazovky pořízený 2019-02-07 10-38-43.png

No jenže to nebylo všechno :( Abych to mohl vybrat tak potřebuju účet na Uphold... a tam samo sebou chtějí jméno narození, telefon a navíc jako dvoufázovou autentikaci používají zas nějakou apku kterou si musíte do telefonu nainstalovat aby vám generovala kod... uuuuh prooooč pomoooc

Jen doufám že kluci přemýšlí, protože tohle já ještě dám, ale fakt obyčejný uživatel tohle dělat nebude a nejspíš ani kdejaký tvůrce obsahu na youtube... ještě ke všemu speciální apka... všude jinde na burzách stačí google autentikátor, nebo nechápu proč nedají podporu pro Trezor prostě více možností než nějaká apka...
jedno je mi naprosto jasné, né všechny měny se chytí a né možná protože nebudou mít usecase, ale protože lidi jsou líní a nechtějí se s tím mrcasit a stejně tak udržovat hesla a informace a aktualizace od více jak deseti krypto projektů je prostě nesmyslně časově náročné... takže já to stejně všechno obratem hned prodám a vyměním za BTC ;)

a ještě odkaz na brave rewards s mým referalem :D
https://brave.com/caf337

Sort:  

Lidi mají rádi jednoduchost, jak píšeš. Pokud to nebude jednodušší, tak tomu velké šance taky nedávám.

No proto si myslím že Bitconová LN je mnohem jednodušší řešení máš jednu peněženku a platíš sní kafe i ti naní choděj mikrotipy ze tvých stránek jen na ně dáš nějakej baner... prostě jednoduchý... stejně si myslím že měny které nebudou mít LN tak moc nepochodí pokud nebudou mít pořádné jiné použití jako třeba steem, protože ten je v první řadě komunitní blogovací síť

LN má perspektivu, bitcoinu určitě hodně pomůže ;-)

Tak BAT je jednoduché surfováním "rozdávat" , tady je cílovka obyčejný uživatel. Kreativec má motivaci si účet vytvořit a obětuje na to trochu času a mentální kapacity, asi jako ty. I když si taky myslím, že se bude systém zjednodušovat.

hele fakt jen málo lidí vůbec tuší co je dns natož kde ho editovat a jak... a opravdu vytvářet nějaký adresář pro ověření je nesmysl... a stejně tak i 2FA u upholtu... nemluvně o tom že co s BAT jediné co by lidi zajímalo je jak zněho dostat dolary a pokud brzo nepřijde nějaká neverifikovaná směnárna tak se to opravdu moc nerozšíří... i když přes Brave to rozdávaj jak divý :)

Uvidíme kdy a jak se chytnou ty reklamy na Brave za BAT. Třeba to pár let bude fungovat, než někdo vymyslí něco lepšího.

no vzhledem ktomu že mám s reklamou co dočinění tak to vidím bledě, protože ty dnešní reklamní systémy jsou tak sofistikovaný složitý a maj za sebou leta programovaní že dohnad nebo předehnad je je dost náročný, stejně tak i data google a jiný firmy maj prostě mnohem rozssáhlejší data než brave, jedna věc je že lidi by to mohli používat a dokonce věřím že se za peníze nchají sledovat, ale nemyslím si že reklama na brave bude mít větší CPA než třeba jinde spíš ho bude mít hodně podprůměrný (CPA - cost per action = zadavatel reklami platí opravdu za zákazníka) A pokud inzerenti nedosáhnou nižšího CPA tak tam reklamu mít nebudou, to by nejdřív musel mít brave tak 20% trhu prohlížečů aby je to zajímalo...

CPA právě chtějí vylepšit, uvidíme no, zatím mi přijde že to je brousr jen pro kryptonadšence :-)

no jsem na ně zvědavej... z profesních důvodů si u nich zkusím reklamu založit až to spustí, ale dost pochybuju že to bude lepší než co znám, když i google ads je pro mě lame :D
ale to je jiná písnička... je nsi říkám že až se do toho pustí tak budou narážet na takové věci jako že třeba v některých státech v USA nesmíš zobrazovat zdravotní reklamu v nemocnicích a okolo nich a podobně po celém světě je ohledně toho tolik zákonů že jsme zvědavej jak tohle budou řešit...

Congratulations @petrvl! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published more than 700 posts. Your next target is to reach 750 posts.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Prosím Tě, pro idioty... Mám řádově 30 BATů. Jak Ti je mohu doručit?

No tím že vlezeš na mé stránky klikneš na ten barevný trojúhelník v brave prohlížeči a pošleš mi příspěvek :)

Přišel, viděl, nepochopil. Opravuji, mám 70 BATů (asi 8 dolarů). Jsou mi na nic. Pošlu Ti je. Brave už nainstalovaný mám.
Když kliknu na Tvůj odkaz, tak mi to chce nainstalovat Brave. To nechci...
Takže jak Ti to mohu poslat?

tohle jsou moje stránky: tak je otevři v brave a klikni nahoře naprovo řádku na ten barevnej trojúhelník :)
https://cafescope.com/news/cs-41-Pra%C5%BE%C3%ADrna-jm%C3%A9nem-Pra%C5%BE%C3%ADrna.html

cafescope.com
Brave Verified Publisher
A něco dál?

no v tom vyskakovacím okně je poslat příspěvek teda tak já to tam mám a tam naklikáš kolik mi chceš poslat a pošleš mi je...

Zkusil jsem Ti poslat zatím 1 BAT. Vidíš, od koho to přišlo?

ne to naprosto nepoznám a hlavně to nějak připisují po měsících nebo tak...

Sliby se mají plnit... Slíbil jsem Ti 70 BATů. Pak jsem ale dostal nápad. Dotovat @cesky.kurator Buď by mu někdo (oba víme, že Ty) založil vlastní stránku, nebo bys přeposílal. Byl bys k tomu ochoten? Večer bych o tom dal článek.
Ale sliby se musí plnit. Těch už jen 69 BAtů Ti pošlu. Záleží na Tobě, co s nimi uděláš.

jo pokud to budu schopen přeměnit na steem tak v pohodě to dám na kurátora :)

Pokusím se Ti to postupně nějak tlačit. Vracím se k otázce, jestli vidíš, kdo Ti to posílá?

nevidím :) mám tam jen sumu ale ještě jsem neověřil účet u upbit takže nevím třeba tam budu vidět víc, ale pochybuju že tě to nějak dokáže určit že jsi to byl ty...

Ono je to vlastně vidět i u mě...
SITE TYPE TOKENS

cafescope.com
One time
2/8/2019
1.0BAT0.12 USD

jj ty bys to měl vidět a právě že jednou za měsíc se ti to resetuje... nebo tak něco popravdě jsem to moc nezkoumal :)

Myslím, že po 3 měsících mizí, co jsem dostal. Ale taky jsem to nezkoumal. Pokud Tě to baví, tak si zkus načíst víc. Kdyby Ti 20 lidů poslao po 10 bat každý měsíc, tak je to asi 200 SP pro kurátora měsíčně.

no tak mě to píše next deposit day 8 march takže do té doby je nevidím... :-/

jo a taky to ukazuje kdy ti ty tokeny vyprší, teda ty co se zadarmo rodávaj maj jen omezenou životnost tři měsíce nebo tak něco... :)

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @sbi-booster.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64359.90
ETH 3105.50
USDT 1.00
SBD 3.87