You are viewing a single comment's thread from:

RE: A teď pro změnu o Drug Wars

in #cesky5 years ago (edited)

to stěma mrtvejma dušema není pravda, nečtu vše co píšou @drugwars, ale po 14 dnech neaktivity se učet přepne do módu mrtvého brouka a nikdo na něj nemůže útočit :) Nemám to ověřené, ale psalito .)
A wipe podle mně taky jen tak nebude beta to bude podle jejich blackpaperu ještě nejmíň rok :)

Ale jinak jsme uvažoval nad tím stejným, prtože jsem kdysi hrál travian rok a tam se prostě jednou sedmejdiv světa dostaví a hra zkončí :)

Sort:  

Mám krátký seznámek snadných cílů, kam si chodíme jen pro suroviny. Některé z nich nejsou aktivní, ale na seznamu jsou déle než 14 dní.

ok tak to asi jen přestanou bejt vidět v tom nabízeném seznamu target :)
já si teď obešel ty svoje a hodilo mi to přes 300k :) to už je potřetí za den co jsme k nim šel :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64168.03
ETH 3172.76
USDT 1.00
SBD 3.84