Sort:  

Jářku, nemohl bys mi mou adresu vygenerovat Ty? Nevěřím si, že bych to udělal správně.

jak vygenerovat??? hůůů to je adresa na kterou pošleš ltc a vrátí se ti steem to není tvoje adresa...

@godfish mi poslal adresu, na kterou když pošlu BTC, tak mi přijde na účet u Steemit Steem. Takhle nějak jsem to myslel.

no pokud tam nemáš účet tak se ta adresa používá jen jednou...
já tam účet nemám... to se nemusíš bát zkus tam něco poslat uvidíš třeba ltc za jeden steem .)

Já na tu adresu posílal BTC opakovaně. A vždycky se to převedlo. Ale předpokládám, že to adresa jen pro BTC. Asi by víc řekl @godfish ...

jj btc je btc a ltc je ltc :) no to asi godfish má registraci na blocktradec nebo tak něco... já ne

Registraci tam mám, ale k vygenerování adresy, na kterou můžeš opakovaně posílat BTC nebo LTC pro směnu, ji nepotřebuješ.

Takže dotaz. Jak si udělat tu LTC adresu?

mě to ale psalo že bez registrace je ta adresa jen na jedno použití... což dává i smysl protože když tě nedaj do své databáze s adresou tak to teda nevím asi bych ji ani opakovaně ze security důvodů nepoužíval...

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64449.70
ETH 3164.37
USDT 1.00
SBD 3.87