You are viewing a single comment's thread from:

RE: Nic není, tak jak na první pohled vypadá

in #cesky5 years ago

no hrachovku komentovat nebudu neb jde o to že je rychle a ta z hrachu se nejdřív musí máčet vařit a vůbec dělá se půl dne :) ale kdi jsme instantní taky jedl :D
kůrovec k tomu mám jediné kůrovcové stromi se mají hned na místě odkornit a kdo to nedělá je pako...
a k actifit už jsme to tu radil skus si nakalibrovat senzory, třeba je máš rozhozený myslím že surfercz to pomohlo...
jj to mě taky vždy dožere když je klid a začne sekat někdo trávník jezdit na krosce nebo slišíš motorovou pilu... hodl civilizace...

Sort:  

Nemám nic proti hrachovce atd. Jsem jsem ukázal, že věci na obalu vypadají krásněji než ve skutečnosti jsou.

Ano odkornit, jenže. Podle slov jednoho místního, co jezdí se mnu busem, mu bylo na tento dotaz zodpovězeno. Nemají čas se zaobírat odkorněním. Zatímco ten stroj bude kornit jeden kmen, mezitím je schopen porazit další 3 stromy. Bohužel. Sice zprostředkovaně, ale nikde jsem ve svém okolí nezahlédl odkorněné kmeny. Krom těch suchých, ze kterých to již opadalo samo.

no ta kto se nemůžeme divit že se ta kalamita šíří dál a dál :(

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63091.31
ETH 3172.78
USDT 1.00
SBD 3.81