You are viewing a single comment's thread from:

RE: Plné zuby Googlu? Zkuste /e/

in #cesky5 years ago (edited)

Já nedal dopustit na BlackBerry OS, ale bohužel BB již vyrábí pouze mobily s droidem... Bohužel.
A jeslti si mám vybrat jestli Google, nebo Apple, tak volím druhou možnost. Jasně, není to dokonalý, ale soukromě používám MacBook a tak jsem pořídil starší iPhone 5s. Funguje, spousta věcí se nastavit nedá tak detailně jako na BB, což mě štve, ale když už nějaká data sbírá, tak mi to řekne / zeptá se... Na rozdíl od toho Androidu...
Samozřejmě jakákoliv alternativa je vítáná. Ale raději bych viděl dotažený linux phone, než zase jenom upravený android.

!BEER
!trdo

Sort:  

Congratulations @tazi, you are successfuly trended the post that shared by @godfish!
@godfish got 0.03078000 TRDO & @tazi got 0.02052000 TRDO!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Dotažený Linux je utopie, nebyly by na něj aplikace. Většině lidí je celkem putna, co jejich telefon dělá za jejich zády, takže od Googlu odstřižený Android, který umožňuje využívat aplikace pro Android, podle mého vůbec není špatný nápad.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64230.75
ETH 3149.35
USDT 1.00
SBD 3.85