You are viewing a single comment's thread from:

RE: Quitting Smoking - A true miracle in my life

in #christianity6 years ago

Καλώς ήλθες φίλε μου (ξανά!)

Για εμένα ήταν εξαιρετικά απλό να το κόψω. Απλά το σκέφτηκα και το έκανα (και μάλιστα δύο φορές!)

Η μεγάλη δυσκολία προκύπτει λόγω του ότι έχουμε συνδυάσει την αίσθηση του καπνίσματος με διάφορες συναισθηματικές στιγμές μας ...

Καλή συνέχεια!

Sort:  

Καλώς σας ξαναβρήκα Κατερίνα!

Η αλήθεια είναι πώς αν δεν είχα ψυχική και συναισθηματική υποστήριξη, προσωπικά δεν θα μπορούσα να το πετύχω. Είναι δύσκολο για μένα γιατί κάπνιζα αρκετά και για μεγάλο χρονικό διάστημα, είχα κατά κάποιον τρόπο πείσει τον εαυτό μου ότι δεν θα μπορούσα να το κάνω.
Επίσης σχεδόν όλοι οι άνθρωποι στον κύκλο μου είναι καπνιστές και στην αρχή ειδικά ήταν αρκετά δύσκολο. Πάντως η αλήθεια είναι ότι από τότε που το έκοψα αρκετοί φίλοι μου το σκέφτονται και εκείνοι και ένας συγκεκριμένα το έκοψε και εκείνος. Από αυτό συμπεραίνω εκείνο που όλοι λένε και αναφέρεις και εσύ, ότι δηλαδή είναι καθαρά ζήτημα συνήθειας και κυρίως ψυχολογικό.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 70759.18
ETH 3812.30
USDT 1.00
SBD 3.44