Sort:  

Καλώς ήλθες φίλε μου (ξανά!)

Για εμένα ήταν εξαιρετικά απλό να το κόψω. Απλά το σκέφτηκα και το έκανα (και μάλιστα δύο φορές!)

Η μεγάλη δυσκολία προκύπτει λόγω του ότι έχουμε συνδυάσει την αίσθηση του καπνίσματος με διάφορες συναισθηματικές στιγμές μας ...

Καλή συνέχεια!

Καλώς σας ξαναβρήκα Κατερίνα!

Η αλήθεια είναι πώς αν δεν είχα ψυχική και συναισθηματική υποστήριξη, προσωπικά δεν θα μπορούσα να το πετύχω. Είναι δύσκολο για μένα γιατί κάπνιζα αρκετά και για μεγάλο χρονικό διάστημα, είχα κατά κάποιον τρόπο πείσει τον εαυτό μου ότι δεν θα μπορούσα να το κάνω.
Επίσης σχεδόν όλοι οι άνθρωποι στον κύκλο μου είναι καπνιστές και στην αρχή ειδικά ήταν αρκετά δύσκολο. Πάντως η αλήθεια είναι ότι από τότε που το έκοψα αρκετοί φίλοι μου το σκέφτονται και εκείνοι και ένας συγκεκριμένα το έκοψε και εκείνος. Από αυτό συμπεραίνω εκείνο που όλοι λένε και αναφέρεις και εσύ, ότι δηλαδή είναι καθαρά ζήτημα συνήθειας και κυρίως ψυχολογικό.

χαχαχα... κι εγω με αυτό είχα ξεκινήσει... το κίτρινο πακέτο δε ηταν??

@nikosnitza, το light νομίζω ήταν το ασημένιο. Το κίτρινο ήταν και αυτό ελαφρύ αλλά ελάχιστα πιο βαρύ απο το ασημένιο. Μετά βέβαια το έριξα στα βαριά- βαριά, στριφτά κοκ. και τέλος Καρέλια κασετίνα κίτρινο για αρκετά χρόνια :)

absolutely you are right smoking kill and your post will change people mind and they must quit smoke, smoking is very dangerous for health thank you for sharing this post. God bless you

Congratulations @theodorelib! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

The new SteemFest⁴ badge is ready
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61293.86
ETH 2930.90
USDT 1.00
SBD 3.65