You are viewing a single comment's thread from:

RE: 吉年 ‧ 三個一活動 | 月旦評

in #cn6 years ago (edited)

好有文材 進身材女界拉出書

你開幾多$本 我唔會買:-P哈哈 但會叫所有單身男朋友全部排隊買 到時做城中財女富豪

Sort:  

才女絕對稱不上,謝謝你的賞識,希望繼續得到你們的支持呢!

上左cn-reader 榜有奬 bor

你寫得真系優雅同唔長氣. 我想寫尼類style 就系寫唔出 冇墨水ah...

平時果啲咪一樣長氣,無貨啦😭

你果啲相影得好靚,文筆又好

用 busy.org @busy.org 寫 post 有額外 upvote
我一路以為 busy.org 會喺作者ge reward 抽水, 但今朝睇到 htliao post 話唔會抽成. https://steemit.com/busy/@htliao/busy
好簡單 用 busy.org 代替 steemit 就 ok, 我今朝出左一個post 用 busy.org, 寫作介面好過原裝 寫完系 其中五個tags其一 加 busy 就ok.

長中文 我用翻譯ga

短 lee D 就手寫或用廣東話拼音打中文...

我系用Busy出文章架=] 但多你謝你Remind我啊=]

倉頜同埋速成都好好用啊,又方便=p

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.12
JST 0.030
BTC 69726.58
ETH 3619.25
USDT 1.00
SBD 3.21