You are viewing a single comment's thread from:

RE: The Bus Lunatics I Meet Daily! (Comedy Open Mic 41)

in #comedyopenmic5 years ago

LOL Τον δεύτερο τον λάτρεψα :P Όταν πήγαινα σχολή και έπαιρνα λεωφορεία και μετρό όοολοι οι τρελοί καθόντουσαν δίπλα μου (για κάποιο λόγο τους τραβάω)..

Το χειρότερο που μου έχει συμβεί ήταν μια φορά σε μια στάση στην Αθήνα. Ήμουν με τη μαμά μου και μας πλησίασε ένας τρελός που κρατούσε μια σακουλίτσα με κάτι μέσα (δεν ξέρω τι αλλά πόνεσε). Μου λέει η μαμά μου μην κοιτάξεις πίσω και πριν προλάβω να καταλάβω τι μου λέει, ο τύπος τη στρόφαρε δυο φορές και μου την χτύπησε στο κεφάλι. Μετά ξεκαρδίστηκε στο γέλιο και έφυγε..

Sort:  

εσυ τραβας τους τρελους εγω τους ηλιθιους :P μην παμε πουθενα μαζι τα αποτελεσματα θα ειναι καταστροφικα :P

ακραιο αυτο, γτ αλλο να λενε οτι ειναι να πουν αλλο να σε ακουμπανε ποσο μαλλον χτυπανε! εμεις εχουμε στην περιοχη μια τρελη καμια σχεση με τον αλλον π γραψα. την γνωριζουν ολοι ως "Το Ελενη". Γυφτισσα τρελη παει κ ζητιανευει κ αν δεν της δωσεις λεφτα σε βριζει σε βαραει σε φτυνει. Μιλαει και φωναζει στους φανταστικους υπηκοους της γτ φυσικα ειναι και πριγκιπισσα και αν εισαι κ τυχερος/τυχερη μπορει να την δεις να κατουραει ή ακομα χειροτερα..... αμαξια των κατοικων :P

LOL!! Αλήθεια είναι.. Δεν θα τη βγάλουμε καθαρή..

χαχαχαχ Δεν το πιστεύω.. Σε ποια περιοχή είναι όλοι αυτοί?? Στην αυλή των θαυμάτων κυκλοφορείς? :P

δυο λεξεις θα τα πουν ολα

West Side

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63578.68
ETH 3314.57
USDT 1.00
SBD 3.94