You are viewing a single comment's thread from:

RE: Karanlığın Hormonu: Melatonin!

in #coogger6 years ago

Lisedeyken bir arkadaşımla camiye gitmiştik.İçeri girdiğimizde ben biraz etrafa bakındım ve caminin bir köşesinde bloklar halinde birbirinde ayrılmış küçük ve dar odacıklar vardı. Merak ettim ve arkadaşıma sordum buralar neden böyle ayrılmış dedim. Yanlış hatırlamıyorsam bunların "Rabıta" odaları olduğunu söylemişti .
İnsanlar buralara girip günlerce kalıp sadece ekmek ve su ile hiç konuşmadan kalıyorlarmış.Hatta bazende üstlerine bir örtü örtüyorlarmış.Bu süre zarfında da olmasını istedikleri şeyi sürekli akıllarında geçiriyorlarmış ve sonucunda da yanılmıyorsam rahatlama yada bir haz duygusu içerisinde bulunuyorlarmış. Yazınızı okuyucunda dedim acaba bunun Melatonin ile alakası olabilir mi ?

Sort:  

Hiç sanmıyorum. Sizin bahsettiğiniz o durum meditasyon durumuna çok daha yakın. Fakat melatonin uyumaya başlayınca ortaya çıkıyor. Yani karanlıkta yatıp uyumak gerekiyor. Ama sizin söylediğiniz o 'rabıta' odalarında yatak yok sanırım.

Tam olarak nasıl yapıldığını bilmiyorum.Evet yatak yoktu.Düşününce meditasyon daha uygun geliyor.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62539.74
ETH 3201.83
USDT 1.00
SBD 3.81