No co už no, poslední bitva vzplála! planetenamek vs shebe

in #drugwars-fight5 years ago (edited)

Konec zlatých dobrých časů

Tak a teď už jsem s drugwars opravdu skončil. Teda ne úplně ale toto mne fakt dostalo. Byl víkend, kdy samozřejmě člověk mého věku není přikovaný k počítači, a nějaký žabožrout mne napadl. škoda, že to nemůžu nějak udělat, když vidím, že nemám šanci...

No tak co už. Teď už budu jen drogy dávat do Heistu a sem tam postavím nějaký safe, protože s nějakými armádami to nemá cenu... Ti blbečci na tom prodělají gatě, ale pořád je to baví tu "trošku" chtít...

PS: Trochu mne zaráží že ztratil s mými jednotkami pouze 516 rowdies, čekal bych teda víc... No ale simulátor boje jsem nezkoušel...

Sort:  

Já jsem si zkusil udělat pár jednotek, ale hned jsem toho nechal...
Prostě jen zvyšuju produkci a safe... Taky kvůli tomu nehodlám být online nonstop, takže třeba tři dny po sobě příjdu o část produkce a až čtvrtý den náhodou vyjde, že můžu udělat upgrade...

Z Travianu si pamatuju market, kde šlo směnit nadbytečné suroviny za jiné... To by se hodilo ;)

No asi tak. Mne strašně štve to, že nemůžu automaticky raději ztratit všechny suroviny, které nemám v safu než mé nakoupené jednotky (koupené ne za STEEM samozřejmě. Samozřejmě chápu, že takovýto systém by hru poslal s finančního hlediska úplně do kytek, kde se ale i tak pomalu ale jistě blíží...

no škoda mohl jsi je poslat jinam ne...
já taky nemám jednotky považuju to za namáhavé :)
ale do kopru si nemyslím že to půjde oni totiž vymění steem za future token a budou pak mít z čeho financovat odměny... ale že si zvolili zrovna byte to se jim moc nepovedlo protože většina lidí podle mně neá tu peněženku...

No Future token dle mého není žádná výhra. Kde se dá obchodovat? Nikde (zatím). Podle mého názoru lidi kteří by tam nastoupili teď, nemají sebemenší šanci se trochu uchytit. Nemá to zatím ani zábavnou složku - co je cílem hry? Je nějaký? V tuto chvíli zatím ne. Otázka je jedna jediná rozjedou se třeba nějaké questy? Přibudou třeba souboje třeba ve stylu HOMM 3 nebo podobných tahovek? Takhle je třeba už předem jasné, že kdo má více love tj. jednotek, je předem vítězem. Nováčci jsou biti. Chudáci lidi, kteří by to chtěli zkusit a mají hluboko do kapsy... atd. atd. Dokud nezmění nějakým zásadním způsobem herní plán půjde to kam, ano do kopru. Můj názor...

Congratulations @shebe ! Your fight received an upvote of 1.5% from the King Dealer as incentive for your activity and as a gratitude for your support to the game.
Want to know more about DrugWars.io?

Join us now!


Join our discord!


Hi @shebe!

Your post was upvoted by @steem-ua, new Steem dApp, using UserAuthority for algorithmic post curation!
Your UA account score is currently 2.466 which ranks you at #17815 across all Steem accounts.
Your rank has not changed in the last three days.

In our last Algorithmic Curation Round, consisting of 218 contributions, your post is ranked at #131.

Evaluation of your UA score:
  • Only a few people are following you, try to convince more people with good work.
  • The readers like your work!
  • Good user engagement!

Feel free to join our @steem-ua Discord server

Congratulations @shebe! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 24000 upvotes. Your next target is to reach 25000 upvotes.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

You can upvote this notification to help all Steem users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64513.75
ETH 3146.11
USDT 1.00
SBD 3.95